Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg sa ikke så mye rart, men kameraten til mannen er overlege på sykehuset der jeg fødte. Jeg er ganske sjenert til vanlig og har egentlig bare hilst på han et par ganger i forbifarten. Han banket på da jeg hadde tatt mitt første drag av lystgassen (dette var ganske langt ute i fødselen) og det var ikke måte på hvor pratsom jeg skulle bli. Han spurte om han kunne komme inn. Og fra meg var dette visst en selvfølge, og så koselig som jeg syns det var med besøk. Kjeften gikk i ett og jeg spurte han helt seriøst om han kunne ordne en tank med lystgass til meg, sånn under bordet. For det måtte han jo ha tilgang på
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 "Faen, det føles ut som om jeg er på tidenes verste fyllefest", sa jeg visst. Jeg ble nemlig fryktelig svimmel og uggen av det, og det føltes som da jeg var 17 og drakk meg møkkings på Martini Asti der jeg lå mens rommet spant rundt meg. Ga opp den lystgassen rimelig kjapt, ja.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 pusta å pusta i maska, da ria var over slapp jeg maska å sa "litt litt litt mye lystgass gass gass" Exen og jordmor lo godt da.... det gjore vel egentlig jeg også
prinsessemamma2010 Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Jeg holdt på å le meg i hjel når ria var over, og klarte å hikste fram: Jeg føler ikke nesa mi!
Gidder ikke! Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Ikke jeg, men jeg husker en som svarte på et lignende innlegg her inne en gang, tror hun pusta og peste i maska, følte seg som Darth Vader og sa med nøyaktig samme stemme: "Luke I am your fader"! (hvis du er her nå, så får du unnskylde om jeg ikke husker helt riktig;)) Lo ihvertfall så jeg grein av det!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 nja bare "Hva faen er vitsen med denne her (lystgassen), funker jo pokker ikke"
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 "one small step for a man, giant leap for mankind" Jepp, følte jeg var i slowmotion, og tenkte at det var slik Neil Armstrong følte det i kroppen da han ankom månen. Ifølge venninna mi som var med på fødselen så hørtes det mer ut som bla bla bla... Fikk jeg høre etterpå. Jeg fniste også veldig mye før jeg rett og slett ble kvalm. Husker venninna mi sa; "kanskje jeg skal prøve litt også" hvorpå jeg tviholder på maska og roper desperat "DEN ER MIN". Vi har ledd mye av det i ettertid:)
Kosemosepose Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 Lo som besatt og ba knisende om ei brødskive med leverpostei og rødbrus :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 "hmm... på fylla etter over 9 måneder uten en dråpe. Vil du prøve, kjære?" Og han prøvde, og mente det minnet om dårlige tider(hasjbruk i ungdommen, tenker jeg)..... Ikke så morsomt, men det var det som kom. Og så fniste jeg hele tiden, mens jeg sa "au-au-au-au". For meg var lystgassen en gudegave i forhold til smerter. De tok alle topper, og jeg har brukt det begge gangene jeg har født.
Love my kidz Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 Hehe jeg også følte meg brisen, jeg sa til mannen min at han måtte ringe moren min og fortelle at jeg var full Lystgassen hjalp ikke på smertene, men avledet fordi jeg da hadde fokus på å puste inn den. Jeg var så ør og flåsete at jeg brydde meg ikke om legen som kom med den svære sprøyta for å sette epidural. Så jeg synes det var fantastisk jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå