Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Skal arrangere utdrikningslag og har planlagt dette en god stund. De jeg har bedt får jeg ikke noe svar av... Det er 12 stk, og ingen har sagt fra om de kommer eller ikke. Hvordan kan man planlegge noe når man ikke vet hvor mange man blir, da? Jeg ba disse for over et halvt år siden, så jeg har ikke akkurat vært treg heller. Nå har jeg satt en frist, men fortsatt ingen som sier noe.... Jeg klarer virkelig ikke å planlegge en dag med masse aktiviteter når jeg ikke vet hvor mange som komme....Aner jo ikke hvor mye penger jeg kan bruke :|
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Litt rart at ingen har sagt noe, har du prøvd å kontakte dem igjen? Hvordan har du kontaktet dem? Noen ganger er det bedre å ringe dem, enn å skrive brev på facebook eller mail..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 hvis det er over et halvt år siden så har de sikkert glemt det? Kan du ikke ringe dem og minne dem på det igjen? Men det kan jo være vanskelig å si om man kommer før man vet når,hvor og ca pris.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Nei, altså jeg opprettet et arrangement på facebook for et halvt år siden, og la de til som venner (kjenner de ikke). De godtok med en gang og var så gira. Jeg har spurt når det passer for dem, hva de kunne tenkt seg å gjøre, og hvor mye de er villige til å betale. Har ikke fått svar på noe av det, med unntak av et par ting de har foreslått som jeg vet bruden ikke ville likt (typ hoppe i fallskjerm, det gjør hun bare ikke). Har sendt de 8 mailer på facebook, senest for 1 uke siden, og mange av de "liker" bilder og statusene mine, så ejg vet jo de er der. Ser også flere av de er logget på når jeg har skrevet i gruppa, eller sendt ut mail. Når jeg sendte beskjed om fristen var det ei som svarte at hu ikke kunne (selvom hun hadde sagt hun skulle, men greit nok) mens resten ikke svarer. Har også sagt at jeg skal prøve å legge meg på ca 300 kr, med forbehold om at alle blir med (alle har trykka deltar) Det er snart bare 1 mnd igjen, så det er på tide å bli enige. Har ikke noe telefonnummer til de iom at jeg ikke kjenner de, så det blir for meg litt unaturlig å ringe... Men kanskje det er det som må til.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 dersom de har trykket deltar så regner de kanskje det som en god nok tilbakemelding?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 dersom de har trykket deltar så regner de kanskje det som en god nok tilbakemelding? Joda, men alle trykte "deltar" med en gang jeg la de til som venn og inviterte de, og da var det ikke satt noe dato. Så spurte jeg veldig mange ganger om de kunne komme med hvilke datoer som passet best for dem, men siden jeg ikke fikk svar (på det heller) så satt jeg en dato og sendte mail og spurte om det passet. Ingen svar. Er endel av de som jobber helger, så tenkte det var greit at de kunne ha et ord med i laget. Alle trykket som sagt "deltar" men ei har sagt hu ikke kommer, og det er greit. Men da får jeg bare ta det for gitt at alle kommer da? Hva om jeg da bestiller aktiviteter hos et eventfirma f.eks, så kommer ikke halvparten engang??
It's all about me Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Å trykke Delta pÅ Facebook vil si at de vil delta, sÅ da har jo alle svart. At en trakk seg er jo ikke noen overraskelse da det jo ble invitert et halvt År i forvegen, er mye som kan skje pÅ den tid. At de ikke sier noe pÅ beløpet eller forslag om aktiviteter betyr enkelt at de ikke har noen forslag og synes prisen er greit. Du kan da ikke lage dramatikk om at ingen har svart nÅr alle faktisk har det.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 Nei her må du ha bindende påmelding med betaling tror jeg, ellers vet du aldri hvor mange som kommer. Har arrangert fester/gjenforeninger etc, og folk er som regel kjempegira til å begynne med, men det er som regel ca halvparten bare som dukker opp...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Ville fortsatt tatt en ringerunde. Å snakke med de, er mye mer effektivt enn facebook og et arrangement der, hvertfall nÅr du har fÅtt sÅ lite respons.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 Å trykke Delta pÅ Facebook vil si at de vil delta, sÅ da har jo alle svart. At en trakk seg er jo ikke noen overraskelse da det jo ble invitert et halvt År i forvegen, er mye som kan skje pÅ den tid. At de ikke sier noe pÅ beløpet eller forslag om aktiviteter betyr enkelt at de ikke har noen forslag og synes prisen er greit. Du kan da ikke lage dramatikk om at ingen har svart nÅr alle faktisk har det. De valgte Å delta før de visste nÅr det var, derfor antar jeg at de ikke var 100% sikre. Og om de kommer, hvorfor ikke bare svare pÅ mail nÅr jeg f.eks spør hvor mye de syns er greit Å betale f.eks? Kult Å bestille dyre ting ogsÅ stÅr jeg der da, alene med brura.... FÅr nok ta bindende pÅmelding med betalingsfrist, ja
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 Skjønner at det er frustrerende at ingen kommer med noen tilbakemeldinger når man prøver å få til noe. Jeg var selv forlover i fjor sommer. Jeg kjente nesten ingen av de bruden ville be, men jeg fikk tlf. nr. til alle. Mye gikk på Facebook. Men etterlever ble det en del telefonkontakt med noen av , avmakt møter da de ville hjelpe til. Men du må sette en dato hvor penge SKAL være inne på konto. Eller har du tenkt å legge ut for alle? Risikabelt... Sett en dato, legg planer etter hvor mange som betaler. Så ringer du om du fortsatt ikke får svar.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Skjønner at det er frustrerende at ingen kommer med noen tilbakemeldinger når man prøver å få til noe. Jeg var selv forlover i fjor sommer. Jeg kjente nesten ingen av de bruden ville be, men jeg fikk tlf. nr. til alle. Mye gikk på Facebook. Men etterlever ble det en del telefonkontakt med noen av , avmakt møter da de ville hjelpe til. Men du må sette en dato hvor penge SKAL være inne på konto. Eller har du tenkt å legge ut for alle? Risikabelt... Sett en dato, legg planer etter hvor mange som betaler. Så ringer du om du fortsatt ikke får svar. Ja, jeg er litt der... Har lyst på et svar snart slik at det er mulig å planlegge. Som sagt kjenner jeg ingen av de, så jeg syns det er litt riski å lage et opplegg kanskje ingen av de liker, derfor har det vært viktig for meg å vite hva de ønsker. Det skal jo være en bra dag for alle, ikke bare meg og bruden... Men jeg får se da...
Ooops I did it AGAIN Skrevet 12. mai 2012 #13 Skrevet 12. mai 2012 Dette er vel folk bruden kjenner, så få telefonnr fra henne. Hun har vel en mistanke om at du lager til utdrikningslag allerede;)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #14 Skrevet 12. mai 2012 Dette er vel folk bruden kjenner, så få telefonnr fra henne. Hun har vel en mistanke om at du lager til utdrikningslag allerede;) Hehe, ja hun vet det Ikke noe problem. Var jo henne jeg fikk alle navnene av, hun har bestemt invitasjonslista selv. Skal snakke med henne og få nr ja. Nå må det snart skje noe. Synes bare det er rart at de ikke kan svare når jeg sender ut meldinger til alle. Jeg får jo meldingene (når jeg sender til alle i gruppa) så det er jo nærliggende å tro at også de får det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå