Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Har Isofix på sidene, men ikke i midten, og trenger et bakovervendtsete til i midten. Hvilket anbefaler du? Har forresten 3 bilstoler bak, så tror ikke vi får plass til det absolutt aller bredeste på markedet
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Besafe izi x2 ( les:x2) ikke 1 eller 3... Det forutsetter at du har løs sele i midten bak, ikke sånn som ruller seg inn når du slipper den. Har undersøkt MYE rundt dette her, og har nå fått bekreftet at vær besafe izi x2 kan brukes med "magebelte" i midten på vår Opel omega.
Solbollatilmamma Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Akta graco duologic. Midten bak med levere (som ikke ruller...) eller trepunktssele.
Galskapens overhode Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 acta graco duo logic og acta graco cosmic comfort. den siste kan i tillegg bruker framovervendt senere.
Galskapens overhode Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 acta graco duo logic og acta graco cosmic comfort. den siste kan i tillegg bruker framovervendt senere.
Krisa71 Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Vi har Britax Hi Way, det er montert i midten. Da vi kjøpte det sa de at det kun var det og et fra Graco som gikk an å montere i midten.
Gjest Visten Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Vi har Britax Hi Way, det er montert i midten. Da vi kjøpte det sa de at det kun var det og et fra Graco som gikk an å montere i midten. Hoho... Jeg skulle akkurat til å protestere her; "Nei, jeg har da også ett sete som kan monteres bakovervendt i midten!" - men ved nærmere ettertanke viser det seg at det er et Britax sete Multitech faktisk. Multitech kan brukes både forover og bakovervendt, men jeg synes det tar mye større plass i midten enn AG duologic...
*Smiley* Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Brio zento.Kan plasseres,i midten.Vi har liten bil ned 3Barneseter. Endret 13. mai 2012 av *Smiley*venter nr 3 :):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå