Gå til innhold

Hvilke bakovervendte bilstoler kan stå i midten bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Isofix på sidene, men ikke i midten, og trenger et bakovervendtsete til i midten. Hvilket anbefaler du?

Har forresten 3 bilstoler bak, så tror ikke vi får plass til det absolutt aller bredeste på markedet ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Besafe izi x2 ( les:x2) ikke 1 eller 3... Det forutsetter at du har løs sele i midten bak, ikke sånn som ruller seg inn når du slipper den. Har undersøkt MYE rundt dette her, og har nå fått bekreftet at vær besafe izi x2 kan brukes med "magebelte" i midten på vår Opel omega.

Skrevet

Akta graco duologic. Midten bak med levere (som ikke ruller...) eller trepunktssele.

Skrevet

acta graco duo logic og acta graco cosmic comfort. den siste kan i tillegg bruker framovervendt senere.

Skrevet

acta graco duo logic og acta graco cosmic comfort. den siste kan i tillegg bruker framovervendt senere.

Skrevet

Vi har Britax Hi Way, det er montert i midten. Da vi kjøpte det sa de at det kun var det og et fra Graco som gikk an å montere i midten.

Gjest Visten
Skrevet

Vi har Britax Hi Way, det er montert i midten. Da vi kjøpte det sa de at det kun var det og et fra Graco som gikk an å montere i midten.

Hoho... Jeg skulle akkurat til å protestere her; "Nei, jeg har da også ett sete som kan monteres bakovervendt i midten!" - men ved nærmere ettertanke viser det seg at det er et Britax sete ;) Multitech faktisk. Multitech kan brukes både forover og bakovervendt, men jeg synes det tar mye større plass i midten enn AG duologic...

Skrevet (endret)

Brio zento.Kan plasseres,i midten.Vi har liten bil ned 3Barneseter.

Endret av *Smiley*venter nr 3 :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...