Gå til innhold

Hva skal dere på 17.mai?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Se på toget, hjem å slappe av, gå i tog, leke på skolen, se russetoget, så på tivoli og hjem for å grille:)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Vi skal gå i tog med barnehagen, spise pølser og is, kose oss, være med venner og kanskje grille om været blir bra

Skrevet

Gå i barnetoget dersom jeg ikke holder på å tisse meg ut og får en drøss med kynnere, så i bhg for å spise kake/pølse/leke, så spise på restaurant. Være sammen med familien.

Skrevet

Slite oss tidlig opp, se på/gå i tog kl.9. Hjem og spise tidlig lunsj. Ned til idrettshallen og leke og så til et vennepar. 18.mai er vel fri for skole og bhg så det blir vel litt kos på kvelden også :D

Skrevet

-Sen frokost med familien.

-Tog

-Lunsj med familien

-Leker på den lokale skolen

-Avslapping og sofan.. :P

Skrevet

Bare slappe av....se på toget på tv

Skrevet

Da er det full fest hele dagen, som det er hver 17.mai. Gå i tog, ha ute og inneleker sammen med resten av bygda på skolen, treffe venner, spise pølser, is og kaker og dra på 17. mai inne-fest, med underholdning fra scena i gymsalen, korps, taler og sang m.m.

Skrevet

Jeg har ikke barna på 17.mai, så det blir en barnefri feiring i år. Først kommer det masse folk hit på 17.mai-frokost og her blir vi noen timer og koser oss med god mat, så blir det ut og se på litt tog og det som skjer rundt omkring i en god del timer, og så blir det grilling og vinkos på kvelden. Gleder meg!

Skrevet

Gå til byen å se på 17. Mai toget alene med ungene(som vanlig!!)

Også opp til mine foreldre og spise mat, tar kanskje en tur på tivoli hvis været er ok.

Synes 17.mai bare er stress jeg:(

Skrevet

Starter med å levere en unge som skal gå i toget med kopset, så levere noen andre som skal gå i barnetoget. Vi må være ute av døra før klokka 8.

Vi ser barnetoget starte ved sykehjemmet, blir stas å se førsteklssingen og hun ene som går for første gang i koprset.

Ved 10tiden så er vi i byen for å se alle barnetogene gå samlet.

Fra dette og frem til borgertoget går klokka 16 så skal vi bare slappe av hjemme tror jeg, og pakke ferdig det vi skal. Etter toget pakker vi med oss alt og drar på hytta. Vi har konfirmasjon helgen etter så vi får masse besøk som ramler inn 16-18mai så vi må flytte oss på hytta siden vi har mest plass der. Men gleder meg til vi kan slenge oss på sofaen på hytta og er slettes ikke lei meg for at 17mai arrangemanget på skolen er avlyst i år.

Skrevet

regner med jeg er på føden på 17.mai eller får dra hjem derfra den dagen:)

Skrevet

Forberede begravelse 18 mai.. 17 mai blir aldri den samme igjen..

Skrevet

4åringen min proklamerte høytidelig og bestemt at hun ikke ville gå i tog, bare se på, og mamma bare "yesyesyes!" og high five inni seg resten av dagen :)

å gå i tog med bhg er gørr, da blir jeg heller hjemme hvis vesla heller ikke vil :P

Skrevet

Skal bruke hele dagen til å gå , gå , gå , gå og gå ..

Skrevet

Vi skal selvfølgelig se på toget. Så skal jeg synge med koret et par ulike plasser, til lunsj hos mine foreldre, se på ungene i borgertoget og spise meg småkvalm på softis før vi drar hjem, får av meg bunaden og slapper av før jobben på fredag.

Skrevet

Frokostbuffé med venner og kidz på et hotell i byen fra 08.00 til 10.00, så se på barnetoget. Deretter grilling i hagen med en gjeng venner med kidz :)

Meldt fint vær også!!! Gleder meg veldig!

Skrevet

Se på toget med min familie, så på grilling med hans familie. Så blir det tidlig kvelden før avgang til København kl 04.00 fredags morgen.

Skrevet

Være hjemme og slappe av og så grille senere hos tanta mi ^^,

Skrevet

Gå i det lokale toget med bhg og barneskolen på morgenen, spise lunsj hjemme med svigerforeldrene, slappe av når gullungen sover, ta en litt på ettermiddagsarrangementet på skolen her og grille etterpå med min mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...