Gå til innhold

Sex etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli rimelig klar nå. Det er 1 mnd siden fødsel. Men det jeg lurer på er hvor har dere sex når mini ligger på soverommet? Jeg syns det er litt ekkelt og merkelig å skulle gjøre det i samme rom, men de skjønner jo ingenting. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sex på soverommet med babyen sovende i egen seng, aldri vært noe problem her...

Husk på å bruke kondom da, det har ikke gått lang nok tid etter fødselen til at det er trygt å gjøre det uten enda (pga infeksjonsfaren)

Skrevet

Forrige gang, så hadde vi sex inne på samme rom som poden. Ikke akkurat den mest høylydte sexen, men, siden han var så liten, så tenkte vi ikke så mye på det. Ellers så hadde vi sex på soverommet på dagtid når han sov i stua...

Skrevet

Du må bare skyve tankene om at babyen ligger ved siden av dere. Om babyen sover og en ikke er så høylytt gjør det ingenting. Er ikke nødvendig å vekke babyen akkurat..

Eller gjør det i senga på dagtid,mens babyen er en annen vei (vugge eller vogn?)

Eller gjør det på sofaen?

Skrevet

Hadde sex i samme rom ja, men hun sov i egen seng.

Mer "avansert" sex kan man jo ha i andre rom i huset, man MÅ jo ikke ha sex bare pÅ soverommet. ;)

Skrevet

Vi hadde sex med han i samme rom de første mnd, men så begynte han å bli var for lyder, så da måtte vi være kreative.. Noe osm egentlig er litt spennende og gøy.. :P Her ble det ofte til at vi la oss foran peisen med masse dyner og tepper, skikkelig koslig og litt romantisk. Haha. Hadde jo aldri gjort det om soverommet var ledig, så det er jo positivt. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...