Gå til innhold

nettopp lagd oreo kake , MEN ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

så ser jeg jo at den er best dagen etter... gubben kommer hjem halv 12 og har jo så lyst å gi den da. Ikke tatt kremen på toppen osv enda, for venter til før servering, men smaker den ikke noe godt hvis jeg tar den ikveld?

og HVIS jeg tar den ikveld, så blir den fortsatt god osv imorgen, selv om jeg har krem på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har alltid kremen på med en gang. legger den i fryseren når den er ferdig. Så kan du skjære opp et stykke mens den er fryst, det tiner fort. Like god som hvis du venter til dagen etterpå. Men den skal vel ligge i kjøleskapet en time i hvert fall... Ja, med kremen på.

Skrevet

det sto på oppskriften at man venter med å ta på kremen til den skulle serveres? ( kremen står i kjøleskapet allerede altså. Bare ikke På kaka...) Skal den kaka fryses? Er det cluet?

Skrevet

Jeg har aldri fryst min og har vanligvis alltid spist den samme dag. Ikke enig i at den er bedre dagen derpå. Liker at den er litt crunchy :)

Skrevet

Jeg har den i kjørskapet til dagen etter. Lager kremen om morningen når jeg har stått opp, og gjør den ferdig :)

Skrevet

Det endte med at vi smakte på den igår! Den var fast og fin og super god! Men herregud så kvalmende den kaka egentlig er! Hehe

Skrevet

Lagde den jeg også, og er enig i at den er veldig kvalmende!! hehe.. Så kan den fryses mon tro?

Skrevet

Den er jo fantastisk god, men man skal søren meg ikke ta mer enn en bit. Hvis den kan fryses så tror jeg at jeg gjør det. så kan jeg ta en bit når jeg har lyst. istedenfor å kaste den til slutt.

hvor lenge kan den ligge i frysa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...