Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Har verdens skjønneste gutt på nesten 2 år som snart skal bli storebror Men det store spørsmålet er jo hva lille gulla skal hete Liker relativt korte navn og gjerne A-endelser... men ikke så kort som f.eks Ea, Ma og Bea Topp listen min akkurat nå er: -Mina -Maia -Sarah Liker også Alva, men det virker ikke som om jeg får mannen med på det :S Tar imot alle forslag med stor takk, trenger ikke nødvendigvis være et kort navn med A-endelse altså
beibilykke Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 Simen og Sunniva Sunniva er et nydelig navn med en fin betydning
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Simen og Sunniva Sunniva er et nydelig navn med en fin betydning Ida eller Siri
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 Synes Sirin er veldig fint! Men det er kanskje litt likt på Simen?
inimini Skrevet 12. mai 2012 #14 Skrevet 12. mai 2012 Likte godt både Maja, Mina og Sara:) Andre forslag: Eira Lydia Lisa Silja Timea Likte du noen av de?
cheni Skrevet 13. mai 2012 #17 Skrevet 13. mai 2012 Tenkte Sara når jeg leste overskriften, og ser at det er på topplisten din (med h da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå