Gå til innhold

Ultimate partylåter???? Kom med deres favoritter

Anbefalte innlegg

Skrevet

lager liste i spotify og trenger inspirasjon;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

scissor sister - i dont feel like dancing :)

første jeg kom på i farta!

Skrevet

status quo, michael jackson, acdc,smoke,alice cooper,queen,lady gaga, rhianna,alan jackson, garth brooks,divin ducks,moods...osvosv.....

men jeg er ikke 20 år lengre,men det kan dere vel se på musikken jeg liker.

Skrevet

Free av Sonique, We found love av Rihanna, Young Folks av Peter Bjørn & John, My Friend av Groove Armada.

Skrevet

Free av Sonique, We found love av Rihanna, Young Folks av Peter Bjørn & John, My Friend av Groove Armada.

He he, jeg er forresten også langt fra tyve- men har tydeligvis ganske ulik musikksmak fra personen lengre opp som foreslår Metallica og AC/DC ;). Hva slags musikk liker du vanligvis da HI?

Skrevet

Jeg skulle gjerne likt å vite mer om musikksmaken din HI. Jeg er selv alt-etende og åpen for det meste, noe som også gjør at jeg får lov til å styre musikken på fest, fordi jeg også tar hensyn til andres musikksmak.

Er du alt-etende? Bør det være rock, eller kan det også være dance? Eller liker du også litt bondeknølmusikk som meg, type Too Far Gone, DDE og Vassendgutane? Kan love at sistnevnte gir liv på fest ihvertfall og det er fin allsang også. Det bruker som regel å være skikkelig god partystemning hjemme hos meg hvor alle er oppe og danser og synger. Og jeg er straks 30 :P

Skrevet

Ha ha, må le litt... Nå har du virkelig forslag fra tre veldig ulike musikkelskere HI :D. Gi oss et hint da ;).

Skrevet

Jeg hører på det meste, men det er jo kjempegøy med gamle slagere fra 80 og 90 tallet ;) Og nei, jeg er ikke 17 :)

Skrevet

Rihanna har ihvertfall mye god partymusikk mener jeg. SOS og Pon The Replay er helt knall.

Mony Mony-Billy Idol (nei, ikke money money)

Back in Black- Ac/Dc

Jump (For My Love)- Girls Aloud

I Like It-Enrique Iglesias feat. Pitbull

Run The Show-Kat DeLuna

Skrevet

Madonna slår jo aldri feil, og så har du klassikeren Smalltown boy av Bronski beat, og naturligvis 3pm till I come av ATB. Også The time of my life fra Dirty Dancing!!

Skrevet

It's the final countdown- Europe

Love Is All Around-Dj Bobo

Skrevet

Madonna slår jo aldri feil, og så har du klassikeren Smalltown boy av Bronski beat, og naturligvis 3pm till I come av ATB. Også The time of my life fra Dirty Dancing!!

9pm till I come, var det.. Ser at bandet har byttet navn.

Ellers er The Source feat. Candy Staton med sluttmelodien fra Sex and the City; You've got the love, perfekt!

Skrevet

Snupp dog vs. David Guetta - Sweet

Alexandra Stan - Saxobeat

Rihanna - Only Girl

Skrevet

Ram Jam - Black Betty

Rage Against the Machines - Killing in the Name of

DumDumboys - Slave

Jokke og Valentinerne- To Fulle Menn, Koteletter osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...