Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Ble plutselig så mange som ville komme av familien som ellers aldri møter opp, så nå må jeg raske sammen noe spiselig til 15 stk! Hadde planlagt sjokoladekake, gele og is, men ser nå at det blir litt knapt til alle. Selskapet er imorgen, så glir glad for tips!! Er aleine med 2 små, så må styre med rydding og vasking i tillegg til maten også - stresser litt
mamma.no Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Vafler? Muffins? Is? Finnes masse godt og lettvindt
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Jeg bruker å lage til muffins til barna! Dvs selvfølgelig til alle, men er barna som spiser dem! Uansett hva annet som står på bordet er det alltid muffins barna vil ha virker det som. Veldig raskt og lettvint i allefall! Trenger ikke lage noe fancy topping, melis, seigmenn, nonstop funker mer godt nok! En bløtkake hvis du kjøper ferdig bunn er jo også veldig lettvint! Bare bløt den nok og pynt i vei med feks, vaniljekrem, friske bær og raspet sjokolade :-)
<3 mine søte små<3 Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Fruktspyd:) enkelt og veldig godt:) eller lage smootie
Gjest Ziva Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Fruktfat, vafler, brownies eller muffins. Eller er det mat/middag du er ute etter?
Sannellerslik? Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 pølse med brød eller karbonade på skiver til de voksne. Eplekake m/is er kjempelett å lage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå