Gå til innhold

Trenger interiørhjelp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte i nytt hus, og jeg har så lyst å få det litt koselig der. Jeg har aldri tatt meg noe særlig råd til å kjøpe interiørting, så jeg har heller aldri hatt det så fryktelig koselig hjemme. Nå er også det meste av de tingene som stod i vinduskarmet og rundtom ryddet vekk pga en klåfingret 1-åring.

Men.. jeg misunner slik de som kan litt om interiør og greier å ha det fint rundt seg, både på stua og i resten av huset..

Så lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan få et fint hjem, uten at det koster skjorta.. Hvilke butikker er billige og bra? Bor ikke i nærheten av ikea og lignende. Hvordan får man en litt gjennomført stil?

Tenker at jeg burde f.eks. ha noen hyller på veggene med fine ting på, men jeg har verken hyller eller fine ting...

Tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du ikke har driven selv, eller ser det for deg akkurat hva du skal ha, så hadde jeg nok plukket ut noe fra bilder. Let opp de tingene i forskjellige butikker. Det er stor forskjell på pris på pynteting o.l, sjekk på nett om du han handle det der.

 

En ting jeg tror jeg har hørt, er at man skal ha noen basisfarger, kanskje to eller tre. Pynt videre med sterke farger, et par av dem også. Plukk bort fargene ved jul, og sett inn rødt feks. Til påske gult osv...

Skrevet

Takk for svar. Ja kanskje jeg burde kjøpe meg et par interiørblader eller noe for inspirasjon.

Noen som har tips til gode interiørblogger? Og nettbutikker? :)

Skrevet

Takk for tips! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...