kaklemor Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Tenkte å kjøpe en tommee tippee elektrisk brystpumpe, og lurer på om noen vet om jeg kan bruke avent-flasker på denne også? Liker best avent-flasker, så er ikke noe problem å bare helle over til de hvis ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Tenkte å kjøpe en tommee tippee elektrisk brystpumpe, og lurer på om noen vet om jeg kan bruke avent-flasker på denne også? Liker best avent-flasker, så er ikke noe problem å bare helle over til de hvis ikke. Nei ,du kan ikke mikse avent og tommee tippee uten at det blir lekasje eller at deler ikke passer sammen!Men hvorfor kjøper du ikke bare en avent brystpumpe der alle avent deler kan mikses med denne?mye mer praktiskt. Har selv prøvd å ha forskjellige merker,men blir bare søl for delene passer ikke godt sammen!Ender bare opp med irritasjon og frustrasjon! Synes selv at avent sin pumpe er kjempebra
kaklemor Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2012 Tenkte å kjøpe en tommee tippee elektrisk brystpumpe, og lurer på om noen vet om jeg kan bruke avent-flasker på denne også? Liker best avent-flasker, så er ikke noe problem å bare helle over til de hvis ikke. Nei ,du kan ikke mikse avent og tommee tippee uten at det blir lekasje eller at deler ikke passer sammen!Men hvorfor kjøper du ikke bare en avent brystpumpe der alle avent deler kan mikses med denne?mye mer praktiskt. Har selv prøvd å ha forskjellige merker,men blir bare søl for delene passer ikke godt sammen!Ender bare opp med irritasjon og frustrasjon! Synes selv at avent sin pumpe er kjempebra Oki Ja, så litt på avent også. Hadde du eletrisk? Hvordan synes du den funket/funker?=)
kaklemor Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har vært så fornøyd med avent på alt av produkter, så kjøpte elektrisk nå
Gjest sandyBay1 Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har elektrisk Avent, og den er kjempefin Pumper som bare det og er fornøyd.
kaklemor Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har elektrisk Avent, og den er kjempefin Pumper som bare det og er fornøyd. Så bra :-) Da har jeg (forhåpentlig) gjort et bra kjøp :-D
Gjest sandyBay1 Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Velkommen i "Dagros" klubben Hihi Oss kuer i mellom som pumper melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå