Gå til innhold

Kan man bruke aventflasker på denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en tommee tippee elektrisk brystpumpe, og lurer på om noen vet om jeg kan bruke avent-flasker på denne også?

Liker best avent-flasker, så er ikke noe problem å bare helle over til de hvis ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å kjøpe en tommee tippee elektrisk brystpumpe, og lurer på om noen vet om jeg kan bruke avent-flasker på denne også?

Liker best avent-flasker, så er ikke noe problem å bare helle over til de hvis ikke.

Nei ,du kan ikke mikse avent og tommee tippee uten at det blir lekasje eller at deler ikke passer sammen!Men hvorfor kjøper du ikke bare en avent brystpumpe der alle avent deler kan mikses med denne?mye mer praktiskt.

Har selv prøvd å ha forskjellige merker,men blir bare søl for delene passer ikke godt sammen!Ender bare opp med irritasjon og frustrasjon!

Synes selv at avent sin pumpe er kjempebra :)

Skrevet

Nei ,du kan ikke mikse avent og tommee tippee uten at det blir lekasje eller at deler ikke passer sammen!Men hvorfor kjøper du ikke bare en avent brystpumpe der alle avent deler kan mikses med denne?mye mer praktiskt.

Har selv prøvd å ha forskjellige merker,men blir bare søl for delene passer ikke godt sammen!Ender bare opp med irritasjon og frustrasjon!

Synes selv at avent sin pumpe er kjempebra smile.png

Oki :) Ja, så litt på avent også. Hadde du eletrisk? Hvordan synes du den funket/funker?=)

Skrevet

Jeg har vært så fornøyd med avent på alt av produkter, så kjøpte elektrisk nå :)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Jeg har elektrisk Avent, og den er kjempefin :) Pumper som bare det og er fornøyd.

Skrevet

Jeg har elektrisk Avent, og den er kjempefin :) Pumper som bare det og er fornøyd.

Så bra :-) Da har jeg (forhåpentlig) gjort et bra kjøp :-D

Gjest sandyBay1
Skrevet

Velkommen i "Dagros" klubben :P Hihi Oss kuer i mellom som pumper melk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...