-spent- Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 I august, og må være borte en hel helg da det er et stykke unna. Men da vil vi ha en baby på bare tre mnd, og den har jeg ikke så veldig lyst til å reise ifra så tidlig over så lang tid. Hva hadde dere gjort?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Kan du ikke ta babyen med? Jeg hadde baby med i bryllup. Da var hun 3 måneder og det gikk veldig bra
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Hadde tatt med babyen.. Kanskje hatt med pappaen og, slik at han kunne hatt babyen på kvelden om han ikke er invitert.
TPK Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Jeg var i bryllup i Oslo da babyen var 3 mnd (bor i Bergen). Da fløy vi bort samme dag som bryllupet, og hjem igjen neste ettermiddag. Var borte bare litt over et døgn. Ble jo en del melkespreng selv om jeg pumpet som bare det, men det gikk helt fint! Babyen hadde det kjempefint med bestemor. En venninne hadde med seg sin 3 mnd gamle baby til Oslo, og så hadde hun noen som passet den akkurat på kvelden/natten.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Om det er bryllup med alkohol er det vel ikke noe gunstig å ta med baby på festen, vel? Hvor stor familie er dere? Kan du ha med en eller annen som kan passe barnet om du ammer, slik at babyen kommer til deg/du til babyen i løpet av kvelden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå