Gå til innhold

"Noe" brisen av en øl *klask-i-panna*

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Oh yes, dere leser rett, sitter her med skikkerlig følelse av at jeg er på goood tur til å bli full, og første ølen er drukket :-p

Har nesten ikke drikket alkohol siden 2009, siden jeg så og si "konstant" har gått gravid siden da, og det hjalp ikke at jeg nesten ikke har spist i dag (noen eplebiter, litt vannmellon og en liten cheesburger med pomfri) Så her sitter jeg da, og føler meg like "toppers" etter en øl, som jeg gjorde når jeg var 15 og drakk meg full for første gang.. Man lærer aldri ;) Tror fylle bølla her skal finne senga si jeg, og ta en ny øl i morgen kveld ;) Haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyllebølle på en øl? Ikke skap deg : ) Ta en til du, og legg deg. Skål!

Skrevet

Tror det var mer enn en øl du ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke helt uvanlig å bli litt ør etter første da, uansett hva det er. Jeg blir alltid det etter det første glasset med vin, men så blir det normalt igjen. Mannen blir knallrød i fjeset etter en øl...

Skrevet

Oh yes, dere leser rett, sitter her med skikkerlig følelse av at jeg er på goood tur til å bli full, og første ølen er drukket :-p

Har nesten ikke drikket alkohol siden 2009, siden jeg så og si "konstant" har gått gravid siden da, og det hjalp ikke at jeg nesten ikke har spist i dag (noen eplebiter, litt vannmellon og en liten cheesburger med pomfri) Så her sitter jeg da, og føler meg like "toppers" etter en øl, som jeg gjorde når jeg var 15 og drakk meg full for første gang.. Man lærer aldri ;) Tror fylle bølla her skal finne senga si jeg, og ta en ny øl i morgen kveld ;) Haha

Jeg drikker ikke øl da men blir påvirket allerede etter en flaske med smirnoff ice eller annet ja, kjenner det i toplokket men ikke mer en smått brisen og går fort over om jeg ikke drikker mer

Neppe rart da jeg drikker vel en 4 ganger i løpet av et år eller noe. Alene med barna 100% og dårlig økonomi gjør at alkohol blir sjelden vare. :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Fyllebølle på en øl? Ikke skap deg : ) Ta en til du, og legg deg. Skål!

Var nok ikke langt unna.. Men så skal det sies, siden 2009, så har jeg drikket 2 halve glass med vin kun, har ikke rukket mer pga svangerskap.. Så man må vel "drikke seg opp", altså bli litt mer vandt til alkoholet igjen.

Får håpe jeg takler alkoholet bedre i midten av juni, skal til min søster å feire at hun har fylttet inn i eget hus, også blir det konsert.. Eller, så kan jeg jo være billig i drift: 1-2 øl før konserten, 1-2 øl iløpet av festen og 1-2 øl på slutten, så er jeg vel så snydens at jeg sovner en eller annen finulig plass ;) Neeei, makan til reaksjon på alkohol :-p

Blir en øl i kveld igjen, så får man da se om man er like ille da :-p Ender opp med å bli avholds vet dere ;) hehe

Skrevet

Hadde samme opplevelse forrige uke! Dro på ferie og skulle ta helt av med en liten øl til lunch, drakk ikke opp hele før jeg satt og holdt meg fast i bordet og ba mannen min finne en cola til meg i steden for. Ville blitt billig fyll på meg også nå...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hadde samme opplevelse forrige uke! Dro på ferie og skulle ta helt av med en liten øl til lunch, drakk ikke opp hele før jeg satt og holdt meg fast i bordet og ba mannen min finne en cola til meg i steden for. Ville blitt billig fyll på meg også nå...

Ohoi, godt å se det ikke bare er meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...