Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jo mer jeg "smaker" på det, joj nydeligere syns jeg det blir. Hva syns du?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Likt dette navnet en god stund nå, men samboeren sa bare "ikke f'n"
karen83 Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Synes det er nydelig,har et tantebarn som heter Otilia
Gjest LonleyGirl Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Elsker det og hadde brukt det selv om prinsen i magen hadde vært jente samboer var ikke helt enig, men gikk med på det tilslutt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 Jeg liker det, men så liker jeg godt disse gamle navnene. Otelie er et gammelt og velbrukt kvinnenavn i min slekt, så hadde det ikke vært for at ungen jeg allerede har heter noe som ligner litt vel mye på det, så hadde jeg kalt en evt neste jente det.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Nei det er grusont og gammeldags.I en veldig kjent romanserie er Othilie en gatepike,dvs hore.Det eneste jeg tenker på når jeg hører det navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå