Gå til innhold

Liker du jentenavnet Othilie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo mer jeg "smaker" på det, joj nydeligere syns jeg det blir. Hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Likt dette navnet en god stund nå, men samboeren sa bare "ikke f'n"

Skrevet

En smule pretensiøst, men ok.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Liker det veldig! Og vurderer det :)

Skrevet

Synes det er nydelig,har et tantebarn som heter Otilia :)

Skrevet

Kjempefint :)

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Elsker det og hadde brukt det selv om prinsen i magen hadde vært jente :) samboer var ikke helt enig, men gikk med på det tilslutt :P

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ikke helt min smak heller

Skrevet

Jeg liker det, men så liker jeg godt disse gamle navnene.

 

Otelie er et gammelt og velbrukt kvinnenavn i min slekt, så hadde det ikke vært for at ungen jeg allerede har heter noe som ligner litt vel mye på det, så hadde jeg kalt en evt neste jente det.

Skrevet

Nei. Det høres teit ut.

Skrevet

Nei det er grusont og gammeldags.I en veldig kjent romanserie er Othilie en gatepike,dvs hore.Det eneste jeg tenker på når jeg hører det navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...