Gjest sandyBay1 Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Eller pumpinger bør jeg gjøre i morgen, etter en flaske vin? Skal i 35 års lag i morgen kveld og nyte en god flaske rosè Husker ikke i farta siden det er lenge siden sist jeg var i den situasjonen. 12 år gitt.
You can call me Dårris Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Du tømmer når du har spreng, eller oftere hvis du ikke har så veldig mye melk. Du trenger ikke tømme for å kvitte deg med alkoholen. Den forsvinner med din promille
Gjest sandyBay1 Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Pumpa må væmed på festen ja. Hihi....sprenger jo kronisk her. Takk:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Du pumper på samme tidspunkt som du ville ammet hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå