Gå til innhold

æsj! selge brukte smokker på ebay??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

1: De er brukt

2: Man mener folk skal betale for de

3: Bildet blir tatt av dem på gulvet

Yes da, smart da ;)

Skrevet

Haha! At de lå på gulvet så jeg ikke før du skrev det :P ganske sykt å selge brukte smokker! Kunne aldri falt meg inn å selge brukte smokker eller kjøpe det.

Det. Samles jo spytt i dem :/

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja, og hjelper ikke å si "de er vasket og sterile", for de er fortsatt suttet på i gudene vite hvor lang tid, og smokker har jo også en holdbarhet.

Men er neeeesten fristene å legge smokkene her til salgs, bare ofr å se om noen faktisk kjøper brukte smokker *grøss*

Har gudene vite hvor mange forskjellige smokker her, gutten tok smokk i hele 3 mnd før han sa seg ferdig med den, lillesøster NEKTER å ta smokk, uansett hvilke vi prøver..

Vi lar jo ikke lillesøster arve smokkene til storebror engang.. haha

Skrevet

Haha, nice! :P På ebay selger de også kjærligheter på pinne som barn med barnesjukdomer har slikka på, slik at du kan smitte ungen din og få det overstått. Deilig?

Skrevet

isssssshh

Skrevet

Ei jeg kjenner tok vare på smokkene fra førstemann og brukte de til barn nr. 2. Det syntes jeg var litt ekkelt, synes det står på pakkene at man skal bytte hver 4. måned eller noe sånt?

Har ikke hatt smokkebarn selv, så jeg har jo ikke satt meg noe særlig inn i det..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ei jeg kjenner tok vare på smokkene fra førstemann og brukte de til barn nr. 2. Det syntes jeg var litt ekkelt, synes det står på pakkene at man skal bytte hver 4. måned eller noe sånt?

Har ikke hatt smokkebarn selv, så jeg har jo ikke satt meg noe særlig inn i det..

Vi hadde smokk til elste i 3 mnd, da sa hanseg ferdig med smokken selv, da kastet vi smokkene etter han, når lillesøster kom til kjøpte vi nye, men hun er ikke smokkebarn, freser stygt npr vi prøver å gi smokk, så her er nok en runde med smokker kjøpt og kastet. Kunne ikke falt meg inn å gi "arve smokk".. Så æSJ!

Skrevet

Det værste er vel at 5 stk har lagt inn bud...grøss.

Skrevet

Når dere snakker om egne barn og smokker. Er det ekkelt å bruke "arve" smokk pga holdbarhet eller fordi de har vært brukt? Jeg har tvillinger og har ikke kapasitet til å holde styr på hvem som eier hvilke smokk. Og bare "stapper inn" nærmeste smokken i den nærmeste ungen. Er det uhygenisk syns dere ?

Skrevet

Haha, nå er de solgt! Utrolig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...