G05+2spirer2012 Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg klør veldig etter keisersnittet. Er 6 dager siden. Er dette en del av "at såret gror"? Finnes det noe som lindrer dette? Og hvor lenge kan jeg forvente at det varer?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Det er nok pga såret gror ja. En kald klut kan være deilig å ha på. Ellers vet jeg ikke om det er noe annet som kan lindre som er trygt å ta på. Det varierer fra person til person hvor lenge det varer, men iallefall noen uker...
blid frøken :) Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Det er nok helt sikkert såret som gror. Jeg hadde det helt likt selv, men syns det var verst etter noen uker når det glødde mest i de innvendige stingene. Kald klut var et godt råd som jeg brukte.
MammaMia=) Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Jeg klør veldig etter keisersnittet. Er 6 dager siden. Er dette en del av "at såret gror"? Finnes det noe som lindrer dette? Og hvor lenge kan jeg forvente at det varer? Hvis de har brukt stifter (husker ikke sykehusnavnet) for å feste såret på utsiden, så kan det også være en reaksjon på disse. Det har jeg hatt begge de 2 første gangene. Det er bare utrolig ubehagelig, men ikke farlig. Hvis det er det, så vil kløa avta veldig mye når de fjernes
G05+2spirer2012 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2012 De har sydd med tråd,så da er det nok såret som gror, I kombinasjon med teipen festet oppå. Er det forresten vondt å fjerne teipen? Har forstått som at det er Noe jeg gjør selv etter 2-3 uker? Skal prøve med kald klut,tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå