Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg er student med dårlig råd. Det meste av penger går til regninger mat og ting barnet trenger så jeg er dårlig på å unne meg selv noe. Mascaraen jeg hadde var for lengst utbrukt, og jeg tenkte at Nå skal jeg spandere på meg en mascara. Jeg kjøper en på Cubus som jeg har brukt før og liker til 169. Kommer hjem og kjenner på litt hverdagslykke over å fått meg ny mascara. MEN: Da jeg åpner den ser jeg til min store forskrekkelse at den er BLå!!!. Jeg hadde helt glemt av at man kunne få macara i ymse farger så jeg hadde bare automatisk tenkt den skulle være svart, og ikke sjekket bunnen. *Dumme meg* Siden det er kosmetikk kan jeg ikke bytte den inn igjen Har lite lyst å bruke enda mer penger på en ny mascara da jeg allerede har kjøpt en. Ser det helt harry og rart ut om ei på 25 bruker blå mascara?? Jeg er lys og har blå øyne om det har noe å si??
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 http://www.eyeslipsface.co.uk/ billigere sminke får du ikke tak i
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Neida Ei venninne av meg bruker ymse farger på mascaran sin, hun er 29 år og stilig dame
L-8 Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Prøv og se? Kanskje den ikke virker så blå? Ellers trodde jeg faktisknat de eneste som brukte blå maskara var gamle tanter som "hang igjen" i åttitallet ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har prøvd den et par ganger. Den virker veldig blå med en gang jeg tar den på, men etter en liten stund (når det har tørket skikkelig) synes det ikke like godt... Jaja får være litt "gammel tante" en stund da
bIomstre Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Jippi, er blå maskara inn igjen?! (hopper-opp-og-ned) Hilsen gammel tante
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Jeg ville aldri tatt på meg blå maskara til hverdags, kun på en tøysete fest.
Himmel og hav Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 Sukk...blå mascara Det minner meg om sminkeveska mi i 1985. Der lå den blå maskaraen ved siden av den sjøgrønne og den sjokkrosa ( kan du tenke deg åssen noen ser ut med sjokkrosa maskara?), den hvite leppestiften og de store plastøredobbene mine. Det var tider det! Det var en avsporing... HI: Antageligvis er det så få som studerer fargen på øyevippene dine, at du sikkert kan gå med blå maskara et helt år uten at noen reagerer på det. Legg litt mørk eyeliner på, så går det sikkert fint
Frenzia Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Ah, rosa leppestift blandet med dekkstift, sjøgrønn eyeliner og blå mascara. Lukten av konfirmasjon, permanent, seilersko, sort skinnjakke og mopedeksos. Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå