Gå til innhold

Er dette helt crazy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en fyr for noen uker siden, han er rimelig interessert mens jeg har sagt klart i fra at jeg tar dette rolig...er ikke ute etter noe forhold, men fyren virket utrolig interessant. Annerledes enn de fleste andre jeg har møtt, veldig avslappet i forhold til livet og utrolig impulsiv..men på en trygg måte.

Nå har jeg blitt bedt med til London av han..til høsten. Fire dager, han skal på konsert og vil ha med meg.

Jeg kjenner jo ikke fyren. Men innerst inne tenker jeg at what the heck...man får ikke mer ut av livet enn det man lager selv, og jeg fortjener å ha det litt gøy jeg også.

Jeg vet at familie og venner ville flippa helt om jeg hadde fortalt dette nå, for tror nok de mener at sånn gjør man ikke. Eller...sånn kan man gjøre når man er ung, men ikke når man har to barn og er 34 år.

Jeg synes han er en morsom fyr...selv er jeg ganske lett å ha med å gjøre. Hva ville dere ha gjort?

Er nødt til å gi svar om noen uker, og da blir jeg også nødt til å avklare med eks'en ang. barnevakt...dermed blir det viden kjent hva jeg skal. Er litt redd for reaksjonene og for å høre at det er egoistisk eller ansvarsløst osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, kjør på. Om dere finner ut at dere ikke fungererer, så får dere dra som venner:)

Skrevet

Hadde jeg kjørt på med ja, har du bestilt turen og hvis det i verste fall ikke nytter nei da blir det enten som venner eller så har du eller han tapt noen kroner. Ikke noe stort tap med andre ord.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Du trenger jo ikke fortelle eksen at du drar med en mann, kan jo bare si du skal avgårde med ei venninne?

Og om du og "daten" skulle ryke i tottene på hverandre innen den tid, så får du bare selge billetten din :P

God tur :D

Skrevet

HI

Han har sagt han skal betale...han er singel og ingen barn. Jeg har ikke råd til den turen, det er han klar over.

Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg hengt meg på.

Men jeg føler faktisk dårlig samvittighet for å dra, da barna mine er utrolig avhengige av meg. Er litt redd for at de skal synes det er rart at mamma (som alltid har vært der) plutselig skal på tur med en de ikke aner hvem er.

Men det er årevis siden jeg har gjort noe gøy for meg selv, og her får jeg det servert på et sølvfat.

Vet også at mine foreldre (som ikke er impulsive i det hele tatt) kommer til å reagere på dette og om de ikke sier noe så kommer jeg til å føle hva de mener om dette. Vet jeg ikke bør bry meg om dette, jeg er tross alt voksen, men da jeg allerede har litt dårlig samvittighet for å gjøre dette (mot barna mine...jeg vet at det høres teit ut, men jeg har alltid vært der for de og tror de er vant til at jeg er ganske solid og tilstede...de er 8 og 12 år). Om foreldrene mine legger til noe på denne samvittigheten, så får jeg ikke lyst til å dra...

å gud...hjelp meg til å lære å sette meg selv litt først!

Skrevet

Men det er jo til høsten?

Du trenger jo ikke å fortelle noen at du skal dra på et par mnd enda. Og du trenger da ikke å fortelle barna eller eksmannen hvem du skal dra med heller. Ikke foreldrene dine heller. Ei venninne bør du fortelle det til da.

Er barna hos faren sin på samvær? Tenk på deg selv :)

Skrevet

Kjør på!! Om ikke annet så får du en velfortjent tur til London. "De andre" kan tenke hva fan de vil, mener jeg. Det er ikke deres liv du lever, og barna har godt av at mor gjør noe for seg selv innimellom også. En glad og fornøyd mamma er bra. =)

Skrevet

Hvorfor er det crazy? Turen er ikke før til høsten sa du så da får du masse tid til å bli kjent med han før selve reisa.

Og han er vel like klar over som deg at dere kan ha brutt før den tid og da kan han jo velge å gjøre om billetten din, for litt penger kan man stort sett få bytta navn slik han kan gi den til noen andre.

Jeg gikk ut med en fyr i fjor vår og vi avtalte å gå på konsert sammen i slutten av august.

Jeg betalte billettene her da for han hadde alt betalt hotellopphold i en weekend. Vi gjorde det slutt før konserten og jeg ga billetten til ei venninne (selv om jeg og han fortsatt har kontakt og er venner)

I et nytt forhold om man planlegger framover så er man gjerne godt klar over at planene kan falle i grus før den tid kommer.

Når du snakker med exen trenger du ikke fortelle hvor eller med hvem du har tenkt deg på tur med. Du sier bare at du lurte på om han kan ha barna den helgen da du har planer. Du har ikke meldeplikt til hverken exen eller andre du mulig kommer til å bruke som barnevakt.

Hvor du skal og hvordan personen kan få tak i deg kan du gi beskjed om rett før du drar

Skrevet

HI

Han har sagt han skal betale...han er singel og ingen barn. Jeg har ikke råd til den turen, det er han klar over.

Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg hengt meg på.

Men jeg føler faktisk dårlig samvittighet for å dra, da barna mine er utrolig avhengige av meg. Er litt redd for at de skal synes det er rart at mamma (som alltid har vært der) plutselig skal på tur med en de ikke aner hvem er.

Men det er årevis siden jeg har gjort noe gøy for meg selv, og her får jeg det servert på et sølvfat.

Vet også at mine foreldre (som ikke er impulsive i det hele tatt) kommer til å reagere på dette og om de ikke sier noe så kommer jeg til å føle hva de mener om dette. Vet jeg ikke bør bry meg om dette, jeg er tross alt voksen, men da jeg allerede har litt dårlig samvittighet for å gjøre dette (mot barna mine...jeg vet at det høres teit ut, men jeg har alltid vært der for de og tror de er vant til at jeg er ganske solid og tilstede...de er 8 og 12 år). Om foreldrene mine legger til noe på denne samvittigheten, så får jeg ikke lyst til å dra...

å gud...hjelp meg til å lære å sette meg selv litt først!

Barna dine lider ingen nød at du er borte noen dager og de er hos pappa eller andre personer de er trygge på.

Du trenger ikke fortelle de at du skal reise før det nærmer seg og de er store.

De er ikke lenger avhengig av at mamma holder de i handa hele tiden.

Jeg tror faktisk det er verre for deg å reise fra de en det er for de at du reiser.

Skrevet

Det høres jo kjempekjekt ut! Og veldig lovende at han tenker fremover med deg i planene! Jeg ville sagt ja og at jeg gleder meg, så bruker dere tiden frem til da med å bli bedre kjent!

Jeg dro på utenlandstur med min samboer etter bare noen måneder, han betalte. Det var en fin måte å bli bedre kjent på syntes jeg! Vi storkoste oss og hadde noe å se frem til sammen før reisen, og noe å mimre om etterpå :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke reist.. Ikke pga. barna, eksen eller alle rundt. Men pga. min egen selvfølelse.

Selv om han vet at du ikke er interessert i han, så håper han kanskje at du vil forandre mening, prøver å kjøpe deg litt. Jeg hadde hvertfall følt at jeg brukte han.

Men det er bare min mening.

Skrevet

Jeg hadde reist :-) var sånn jeg traff min samboer :-) og hvis det ikke klaffer, såå pyttsann! Kjekt med konsert og ferie ;-)

Skrevet

HI

Ja, da svarte jeg ja til tilbudet. Men jeg forsikret meg at vi i utgangspunktet dro som venner. Jeg vet at han venter seg noe mer, men jeg er så absolutt ikke klar for noe forhold nå. Det vet han, og da får han velge selv om han fremdeles vil ha meg med eller ikke.

Tror han ble glad for at jeg sa ja da....selv hylte jeg inni meg....jippiiiiiiii....jeg skal til London!!!!!!!

Synd jeg ikke kan dele det med noen ennå....kun er inne da...med dere:))))))

Skrevet

Jeg ville aldri reist på tur med en som jeg ikke ville hatt et forlodd med, mens han forventet noe mer! For det gjør han når han spanderer tur, menn er enkle sånn ;) men så har jeg råd til å betale min egen reise...

Skrevet

Jeg ville aldri reist på tur med en som jeg ikke ville hatt et forlodd med, mens han forventet noe mer! For det gjør han når han spanderer tur, menn er enkle sånn ;) men så har jeg råd til å betale min egen reise...

HI

Hjelpes...det får da være grenser for hva jeg skal ta av forholdsregler!!!

Jeg har gjort det helt klart at vi drar som venner. Jeg har sagt at jeg vil betale noe av turen. Om han venter seg sex så er det godt mulig han får det. Men et par...det blir vi ikke...eller kanskje vi blir det. Hvem vet?

Man fra det å ikke vite hva som skjer i fremtiden, til å love han troskap og mer til etter et par dater og en fremtidig tur i vente....nei, det er ikke til å holde ut.

Så lenge jeg har vært åpen om meg og mitt, så vet han hva han får...og jeg også. Poenget må jo være at turen blir bra...!!!

Skrevet

Kjempeflott at du kommer deg på tur! Gjør det klart for eksen at du skal til London på konsert, men dropp å si hvem du drar sammen med, det har han ikke noe med... Sånn at han ikke lager noe baluba om å ha ungene den helga :)

Kos deg, nyt det, levva livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...