Gå til innhold

Hva har vært slitsomst denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det nesten-tenåringens antisosiale raptus....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykdom + graviditetsplager. :s Om man ikke sliter nok med selve bekkenløsningen, så er forkjølelse, øreverk og halsverk just det man trenger på toppen. :P

Skrevet

Sykepassing, null søvn, fire legebesøk og mye engstelse og så hasteinnleggelse og nå da rekonvalesent-passing.

Skrevet

At vi har fortalt at samboer har vært utro og nå skal flytte ut..

Skrevet

Å overleve...

Men, jeg har i det minste klart det, da! :)

Skrevet

6 møter på 4 dager - i tillegg til jobb, selvsagt. Begynner å få ned skuldrene nå.

Skrevet

Søvnmangel!!!!

Skrevet

Slitsomst faktisk? Den var ny ;) (sorry, kunne ikke dy meg;))

Her har vi hatt syke barn, og mannen har stort sett vært borte.

Samtidig har mini vært vitne til en ulykke og tenker mye på det.

Skrevet

Kjempegravidplager og Emil-strekene til datteren min ;)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Mann som har vært bortreist, 2-åring med trassanfall og minstemann med ubehag etter 3 mnd vaksinen. Og midt oppi alt dette har jeg forsøkt å male stuen og alle listene til dåp neste helg. Puh!

Skrevet

Dale Oens død har gått veldig inn på oss denne uka.

Skrevet

Vært en veldig stressende uke på jobb; mye å gjøre + reising utenbys. Jeg er svært sjelden sliten, men akkurat denne uka har jeg vært det. Har også en toåring som har våknet flere ganger på natta og en baby som tar svært tidlig morgen.

Herlig med helg! :)

Skrevet

Å stå opp... Jeg er virkelig ett b menneske, b+++++ hvis det finnes.

Skrevet

At Lillebror har fått lakenskrekk.

Skrevet

Huset fullt av 6 og 7 åringer i selskap :P

Og ha konstant smerter fra helvete i mange ledd i kroppen uten å vite hva det er (akkurat det jobbes med, men tålmodighet er ikke min sterkeste side :o )

Skrevet

Trassig 1 og 3 åring + ikke mindre enn to tennåringer!

Skrevet

Det må være kjøreturen fra østlandet til vestlandet alene med ettåringen. Hadde vi ikke hatt dvd-spiller i bilen hadde det nok vært årets mest slitsomme begivenhet :P

Ellers er det litt slitsomt at jeg skal på jobb i dag etter en litt fuktig kveld i går ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Våken i nesten 78 timer i strekk, gledet meg til samboeren kom hjem så han kunne ta ungene så jeg kunne få sove (når den ene ungen sov, så var den andre våken, slik gikk det konstant i 3 døgn +)

Men mannfolket var utslitt når han kom hjem, så han gikk rett å la seg..

Skrevet

Et viktig møte, og rett på jobb etterpå:/ var så sliten...

Ellers enkelt bare stress uke siden mannen har vært bortreist.

Skrevet

Omgangssyke på alle mann. 2 voksne og 3 barn.. Minstejenta har kastet opp i en uke nå.. Blæh!

Skrevet

Omgangssyke på alle mann. 2 voksne og 3 barn.. Minstejenta har kastet opp i en uke nå.. Blæh!

Skrevet

Å miste min søster

Skrevet

Å leve i usikkerhet ang sommerjobb + det Å være heeelt blakk. Skjer aldri, sÅ det tar nattesøvnen fra meg...

Skrevet

Å spy, ha vondt i hode, vondt i ryggen, konstant kvalm. Er gravid i 10 ende uke. Og være deppa for jeg føler jeg ikke har noe liv akkurat nÅ. Passe pÅ 3 smÅ barn samtidig, mens mannen er pÅ jobb. Og konstant dÅrlig samvittighet ovenfor ungene at de er mye inne i det siste og klarer seg mye selv, fordi mamma bare ligger pÅ sofaen og er gravidkvalm.

HÅper sÅÅÅÅ det er over snart. Har null energi :`(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...