Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Hei dere. Jeg er tilbake i Norge etter flere år i utlandet. Nå er jeg her med manne og fire kids på 0-8 år... Tp av hvert kjønn. Da jeg tro var Katvig noe som begynte å endre klesvanene til babyene. Ellers var det mye råsa og lyseblått. Hva har skjedd dog hvor finner jeg fine klær? Med fine tenker jeg i hovedsak utover kjedebutikkene (ikke det at alt er stygt der, men de har jeg oversikt over). Takk, takk!
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg plukker litt her og litt der, synes polarn og pyret har mye fint i glade farger og god kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Spørs jo hva du liker, men sjekk www.meandi.no Masse fine klær, og kjempegod kvalitet. Ellers liker jeg Molo, Mexx og flere av de typiske merkene man finner på Steen og strøm osv. Alt til sin bruk
Firekids Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Kommer an på lommeboka, men Norlie og Me Mini har blitt favorittmerker for mange.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Småfolk, Ej sikkelej, Molo, Polarn oPyret, er fine fargeglade og litt dyrere klær. Hvis du bor i oslo så burde dette være ganske greit å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå