Gå til innhold

Tenker og grubler for mye..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært en tenker, og har lett for å analysere ting i hjel. Kan tenke på hva andre tenker om meg og hva jeg sier etc. Tror det henger sammen med at jeg er redd for hva andre tenker om meg. Jeg vil ikke si at jeg har sosial angst eller noe, mer det at jeg grubler i etterkant. Samboeren min er litt mer reservert enn meg i samtaler, og jeg har nå begynt å tenke over hva andre må synes om han når han ikke er like "imøtekommende" som meg, og at dette skal påvirke de andres syn på meg. Jeg har også begynt å tenke litt sånn når det gjelder barna. Jeg har en gutt og ei jente, og gutten min er 2 1/2 år og begynner å få vilje. Jeg er alltid redd for at han ikke skal oppføre seg 100% når vi er noen plass, og tenker gjerne over hva andre må mene om han og om meg som mor i etterkant. Har alltid grublet mye, men har perioder hvor jeg er veldig sliten hvor det blir verre..

Noen flere som har det slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...