Gå til innhold

Skal på konsert...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på konsert til mandag og er i uke 17. Håper ikke det er noe farlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle egentlig på metallica den 23 mai...Er i uke 10 nå(trur jeg da) men ville rett å slett ikke ta sjangsen for jeg er skvetten som gravid. Og et hav av fulle mennesker i samlet flokk i begrenset område blir ALT for skummlet for min del.

 

Men det er kun ene og alene en vurderingssak på hva DU føler er greit.Hvis du setter opp risken kontra din forventa reaksjon og utholdenhet så får du svaret som passer deg bedre.

Blir vanskelig for andre å bedømme slikt igrunn ;0)

Skrevet

Ja, vet det. Har sitteplasser, så det går nok greit sånn sett. Tenkte mer på den lille i magen og all lyden. :)

Gjest AnneS
Skrevet

Dra for all del og kos deg :) Med sitteplasser er der jo null problem :)

Skrevet

Takk, da gjør jeg det. :)

Skrevet

Var paa Bernhoft-konsert i Oslo spektrum naa i april :) Sitteplasser.. Var da uke ca30. Gikk supert :)

Skrevet

Jeg var på Metallicakonsert i Oslo Spectrum i 09, da var jeg ca 5,5 mnd på vei. Ståplass til og med. Da hadde de scenen midt i salen, så ble aldri trengsel. Stod bra plassert også, fikk med meg alt. høy lyd, hadde masse kynnere underveis. Men storkoste meg:) Og i år var jeg på Rammstein, stod da langt bak. Kos deg:)

Skrevet

Var på Kaizers i uke 19. Ståplass. Lillegutt sov hele veien. De er jo godt pakka inn :)

Gjest AnneS
Skrevet

Var på Kaizers i uke 19. Ståplass. Lillegutt sov hele veien. De er jo godt pakka inn :)

 

Ahhh, Kaizers! :)

Skrevet

Ååå, jeg har sååå lyst på metallica nå, men da er jeg 2 dager fra termin, så det er vel greit å droppe den da.. ;) Men jeg hadde helt klart reist hadde jeg vært i uke 17, så lenge formen din er grei, så er det nok ingen fare ;) Kos deg, og ha det gøy!

Skrevet

jeg var på konsert i uke 16, da hadde jeg akurat begynt å kjenne liv.... hadde jeg vært i tvil før var jeg det ikke lenger da i hvertfall! hun romsterte så i magen at jeg måtte prøve å dempe lyden for jeg fikk ikke konsentrert meg om konserten:) ble polstra opp med jakker over magen, ble varmt, men baby roet seg:) Kanskje det samme skjer med deg? bør kanskje ta med høreklokker og sette over magen:)

Skrevet

Jeg skulle egentlig på metallica den 23 mai...Er i uke 10 nå(trur jeg da) men ville rett å slett ikke ta sjangsen for jeg er skvetten som gravid. Og et hav av fulle mennesker i samlet flokk i begrenset område blir ALT for skummlet for min del.

 

Men det er kun ene og alene en vurderingssak på hva DU føler er greit.Hvis du setter opp risken kontra din forventa reaksjon og utholdenhet så får du svaret som passer deg bedre.

Blir vanskelig for andre å bedømme slikt igrunn ;0)

 

Hei jeg skulle også på Metallica, men solgte billetten min. Hadde ikke orket uansett for jeg blir stuptrøtt kl.22 ;)

Skrevet

jeg skal på Metallica den 23, er da 16+3. tok det opp med JM og hu sa det var helt greit :) var bare sunt å komme seg litt ut. kommer så klart til å holde meg litt i bakgrunnen, både med tanke på lyd og for å unngå dytting osv. så står nok bakerst denne gangen :) greit å være forsiktig, men samtidig må man kunne unne seg å dra bort på ting sjøl om en er gravid :) men blir jo opp til hver enkelt hva de er komfertable med :)

Skrevet

http://www.arbeidstilsynet.no/nyhet.html?tid=229649

 

Dette er riktignok hva arbeidstilsynet sier, og det gjelder jo eksponering over tid. Her står det også at det er viktigst å ta hensyn etter uke 24.

 

Her øsnket mannen min å dra på flyshow i dag og jeg er i uke 37 så jeg stod over for det kan fort bli for mye støy for mini.

Men de sier jo at når mor koser seg så koser babyen seg. så så lenge du ikke er passert uke 24 så ville jeg ikke vært så bekymret. Kos deg på konsert du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...