Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Finnes også gode argumenter MOT å få nr.3 for vår del. Begge har vært åpne for nr.3. For min del blir ønsket sterkere og mannen mer og mer negativ. Spiralen ble tatt ut for 2 år siden, og siste drøye året har vi vært prøvere. Jeg ønsker ikke å få en attpåklatt, og etter siste barn trenger jeg bukplastikk og da må vi sette punktum med sterilisering. Vi hadde satt en deadline når minste fyllte 3 i april, da skulle mannen sterilisere seg. Han har enda ikke bestilt time, ikke snakket noe mer om å faktisk gjennomføre det, hopper ikke av i svingen... får meg til å lure på om han egentlig ønsker seg nr.3...bare vil ikke innrømme det for seg selv eller meg?
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2012 Det enkleste blir vel bare å spørre ;-) Joda! Men når jeg spør så sier han bare at han ikke vil ha flere. Litt skummelt å "stille han til veggs" også, for da kan jo brått være slutt på all prøving
Tamy Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 har hatt samme problem med min samboer. så spør heller hva ville skje viss du ble plutselig gravid? det var det jeg gjorde og fikk et endelig svar, han ville ikke hatt noe imot å få en til viss det skjer. så kanskje du å får et konkret svar der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå