Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Advarer først mot "merkelige spørsmål" men jeg gjør jo hva jeg kan for å bli gravid, har prøvd i 5 år nå, så da er man litt desperat etter råd og å høre andres erfaringer. nr 1) Husker du hvilken stilling du ble gravid av? Evt hvilken stilling som ble brukt oftest? 2) Etter han kom, trakk han seg ut med det samme, eller lå han der lenge? 3) er det normalt at det kommer ut igjen etterpå, eller skal alt være der oppi? 4) HVIS dere prøvde, hvor lenge prøvde dere før dere ble gravide? 5) etter han kom, reiste du deg opp med det samme, eller lå du i ro(evt på mage/rygg/beina i været?) Dette er jo helt anonymt, så håper på svar. Er en smuuule utolmodig, og lurer på om jeg/vi gjør noe feil. Har prøvd å ligge med beina i luften, men det har ikke hjulpet. Vi har mest den vanlige stillingen(misjonær)
miminka Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Etter fem år ville jeg sjekket om du kan ha bekkenlåsning uten å vite det.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 1) Var vel misjonær vil jeg tro 2)Han pleide å ligge kanskje i ett minutt eller noe(fordi han var andpusten) 3)Det kom alltids litt ut, uansett hvor lenge jeg lå etterpå. 4) Fra jeg sluttet på p pillen til jeg ble gravid, tok det ca 8 mnd... Men nå var ikke vi virkelige "prøvere". Sjekket ikke når jeg hadde eggløsning og noen ganger hadde vi oss ikke mer enn 2-3 ganger på 1 mnd. Vi tok det veldig som det kom. 5)Jeg pleide å ligge i 20 min før jeg gikk inn på do, noen ganger løftet jeg underkroppen og beina opp også Om det hjalp vet jeg ikke
DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Vi har vært og sjekket oss, ikke noe galt med bekken eller noe, uforklarlig barnløshet er konklusjonen .. men syns det er greit å vite hva andre gjør, og hvordan dere har fått det til hmm, ja jeg nærmest hopper opp etterpå, eller går omtrent rett på do, så kanskje det er det som gjør det , flott med flere innspill
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Advarer først mot "merkelige spørsmål" men jeg gjør jo hva jeg kan for å bli gravid, har prøvd i 5 år nå, så da er man litt desperat etter råd og å høre andres erfaringer. nr 1) Husker du hvilken stilling du ble gravid av? Evt hvilken stilling som ble brukt oftest? 2) Etter han kom, trakk han seg ut med det samme, eller lå han der lenge? 3) er det normalt at det kommer ut igjen etterpå, eller skal alt være der oppi? 4) HVIS dere prøvde, hvor lenge prøvde dere før dere ble gravide? 5) etter han kom, reiste du deg opp med det samme, eller lå du i ro(evt på mage/rygg/beina i været?) Dette er jo helt anonymt, så håper på svar. Er en smuuule utolmodig, og lurer på om jeg/vi gjør noe feil. Har prøvd å ligge med beina i luften, men det har ikke hjulpet. Vi har mest den vanlige stillingen(misjonær) Kan svare på noe. Jeg har to barn 1 Tre stillinger som går igjen, han øverst, meg øverst, doggy. Men er sikker på at stilling ikke har noe med saken å gjøre. 2/4/5 Vi pleier å avslutte når han kommer. Med første la jeg meg på ryggen med pute under rompa for å få ting til å renne riktig vei. Nr. 2 kom overraskende på oss, så der prøvde jeg vel å tørke bort mest mulig for å hindre søl. 3 Ja, mesteparten kommer ut igjen!
min<3 Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Vi hadde sex hver dag i en 1 mnd ca....ikke like moro på slutten kan du si vi gjorde del vel mest på gøy siden jeg ikke vet når jeg har eggløsning og vi virkelig skulle gjøre en innsats oftest misjonær for jeg er jævlig lat. Stort sett alt renner jo ut igjen,han flyttet seg, eller dvs rullet seg over på siden ganske fort. Noen ganger reiste jeg meg opp med en gang andre ganger ikke. Jeg hadde en menstruasjon 1gang mellom p-pille slutt og graviditet
to søte små Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Hvordan har dere gjort det i forhold til eggløsning? Min/vår erfaring er at det lønte seg å prøve ett par dager FøR eggløsning, etter at vi hadde prøvd AKKURAT på eggløsningsdagen tidligere uten å lykkes! Lykke til:) Ellers forsvant gubben på badet rett etter, mens jeg lå en halvtimes tid på rygg;-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 1) Den kvelden vi fikk en fulltreffer var det forskjellige stillinger over alt i hele huset (hadde vært en stund siden sist), og hard sex. 2) Her lå han igjen, han liker den kosen etter orgamsen. 3) Ja det meste kommer ut igjen. 4) Tok oss tre år med prøving. Ingenting som var i veien med noen av oss, og hadde ikke brukt noen annen prevensjon enn kondom i årene før prøving. 5) Som sagt, lå igjen litt, og lå på siden. Vi fulgte aldri med på når eggløsningen var og ikke var, når det kunne være best eller ikke. Vi koste oss med sexen, hadde det morro og bekymringsfritt. Men da vi var på tredje året med prøving så slet det på og vi ble frustrerte. Hadde lite sex en periode, og når vi først hadde sex igjen, så ble det en fulltreffer. 35+ i dag med en liten gutt i magen <3
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har bare blitt gravid. Husker ikke stilling eller noe, og vet mye rant ut av sæd hver gang(men det er bare overskuddet som renner ut). Har ikke hatt sex sånn desperat for å bli gravid noengang. Første gangen tok det 8 måneder, andre gangen tok det 2 måneder, og 3. gangen tok det 14 måneder(og da var det virkelig sporadisk sex, sånn hver 3. måned eller noe). Dere trenger hjelp, dersom dere har slitt i 5 år. Virkelig!
Mamma´n til lillemor Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 Vet jo ikke helt akkurat hvilken runde jeg ble gravid av, men tror det var mye misjonær. Jeg hadde vel lest at det var effektivt Jeg ble stort sett liggende på ryggen en stund i etterkant, med en liten pute under baken. Mener også å ha les at den ikke skal være så stor, slik at ikke vinkelen blir stor, men vet ikke om det har noe for seg. Mannen trakk seg ut ganske raskt, og da jeg reiste meg rant det selvfølgelig en del ut. Kroppen din vil ikke sluke alt, så ikke forvent å kunne holde på hver dråpe. Vi har begge gangene hatt sex ca annenhver dag, men denne gangen brukte jeg el-test i tillegg. Har brukt en og tre prøveperioder før jeg ble gravid. Lykke til. Håper dere får en spire snart
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Vi gjorde mange forskjellige stillinger hele tiden. Han trakk seg ut etter 20 sek eller noe, rett og slett for å få tilbake pusten Telte ikke eggløsning. Ble gravid først på 5 pp, men mistet i MA. Ble gravid mnd etter igjen. Tror det var den dagen vi var i et bryllup, var hjemme midt på dagen, hadde oss og dusjet og dro tilbake på festen og feiret videre Det kom alltid MASSE ut igjen. Vi hadde oss vel hver gang vi hadde lyst. Vi prøvde å ikke tenke for mye på at vi skulle prøve å lage barn. Reiste meg enten rett opp for å løpe på badet og dusje/tørke meg. Eller så lå jeg og ble ferdig med meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå