Junigull 08 + julispire Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har siden januar gått og trodd jeg har hatt skikkelig bekkenløsning, og ringte legen for henvisning til fysio. Ingenting har fungert, og jeg tok turen videre til ostopat. Der kom det frem at det jeg hat trodd har vært bekkenløsning med mye vondt og hevelser faktisk er et lyskebrokk. Skal til legen på tirsdagen, og gleder meg til å få vite noe mer ang dette. Er det noen av dere som har opplevd lyskebrokk i graviditeten? Hvordan var det? Og hva ble gjort? Er selv 31+4 nå, og skal ha keisersnitt 38+3, så er jo godt med tid igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå