Gå til innhold

Til dere som vurderer å handle på bebys.no - IKKE gjør det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte to bukser der for snart en mnd siden, men har ikke fått de enda. Har sendt utallige mailer hvor jeg har etterlyst de, og jeg har prøvd å ringe dem. Mailer får jeg ikke svar på, og tlf er konstant avslått.

I går sendte jeg en siste mail der jeg skrev at jeg hadde tatt saken videre. I dag mottok jeg plutselig en mail hvor hun (eier) skrev at hun nå hadde tilbakeført pengene mine. Det var det eneste som stod. Ingen forklaring på hvorfor det ikke kom noen bukser.

Så obs obs, ikke handle der, det er bare lureri!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte to bukser der for snart en mnd siden, men har ikke fått de enda. Har sendt utallige mailer hvor jeg har etterlyst de, og jeg har prøvd å ringe dem. Mailer får jeg ikke svar på, og tlf er konstant avslått.

I går sendte jeg en siste mail der jeg skrev at jeg hadde tatt saken videre. I dag mottok jeg plutselig en mail hvor hun (eier) skrev at hun nå hadde tilbakeført pengene mine. Det var det eneste som stod. Ingen forklaring på hvorfor det ikke kom noen bukser.

Så obs obs, ikke handle der, det er bare lureri!

Jeg fikk mail i dag der det bare stod at ordren var kansellert. Ingenting mer der heller. Man hadde godtatt det mer hvis det stod et eller annet mer - som en beklagelse f.eks., men dengang ei... Heldigvis fins det mange andre nettbutikker med god service :)

Skrevet

Blir ingen handling der igjen nei.. Elendig service ( ingen varer) nei takk :) Finnes mange andre alternativer..

Skrevet

Helt enig, hadde jeg fått en forklaring, så hadde det vært enklere å godta. Når hun gjør som hun gjør, blir det bare useriøst.

Ja, mange andre nettbutikker, men ikke så mange av de som har gravidbukser for oss som er store... :( Derfor var jeg så innmari glad da jeg fant bebys.no. Men, men...

Skrevet

Jeg har ventet i over 5 uker på varer fra Bebys.no og fremdeles ikke fått noen...

Har prøvd å få kontakt på mail og via telefon flere ganger. Fikk beskjed for 2 uker siden at de hadde hatt dataproblemer og at varene mine skulle bli sendt...., men nå er det nok. Synd egentlig, for synes klærne så fine ut.

Har nå bedt om å få heve kjøpet, så nå er jeg spent på om pengene kommer.

Bestillte varer fra Mama Licious også, de kom etter bare noen dager.

Skrevet

Lene1976: Jeg trua med at jeg hadde gått videre med saken, og da gikk det bare et par dager, og så fikk jeg mail om at pengene var ført tilbake til kontoen min. Og to dager etter det hadde jeg pengene. Prøv deg på den du også, så skal du se du får tilbake pengene dine.

At de har hatt dataproblemer, kjøper jeg ikke... Da burde de skrevet det på hjemmesida si, sånn at folk var klar over det når de bestilte.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk igjen pengene mine fra Bebys.no.

Ingen forklaring eller beklagelse, men pengene er i alle fall på konto :-)

Merkelig kundebehandling!!!!

Skrevet

Nesten samme historien her. Bestilte for 6uker siden, telefonen er alltid avslått og det å svare på mailer er visst veldig vanskelig. Og når de svarer så virker de nedlatende, og kommer bare med idiotiske bortforklaringer...

Men utrolig nok så lå det en hentelapp i postkassa når kom hjem i kveld, så får se hva som faktisk er kommet i morgen...

Kommer ALDRI til å bestille noe der igjen!!!

Skrevet

Nesten samme historien her. Bestilte for 6uker siden, telefonen er alltid avslått og det å svare på mailer er visst veldig vanskelig. Og når de svarer så virker de nedlatende, og kommer bare med idiotiske bortforklaringer...

Men utrolig nok så lå det en hentelapp i postkassa når kom hjem i kveld, så får se hva som faktisk er kommet i morgen...

Kommer ALDRI til å bestille noe der igjen!!!

Nå er jeg spent! Fikk du det du bestilte 23oktober2012??
Skrevet
Nesten samme historien her. Bestilte for 6uker siden, telefonen er alltid avslått og det å svare på mailer er visst veldig vanskelig. Og når de svarer så virker de nedlatende, og kommer bare med idiotiske bortforklaringer... Men utrolig nok så lå det en hentelapp i postkassa når kom hjem i kveld, så får se hva som faktisk er kommet i morgen... Kommer ALDRI til å bestille noe der igjen!!!
Nå er jeg spent! Fikk du det du bestilte 23oktober2012??

Jeg fikk noe av det, men ikke halvparten en gang.. Hun skrev mail med at nå var pakken på vei og hun beklaget så mye osv, og at hun la ved en ekstra ting som plaster på såret, men den tingen lurer jeg på hva er? Ekstra bobleplast da eller?

Men men, jeg har da hvert fall lært at jeg ikke skal bestille der igjen..

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg bestillte for 1 mnd siden. Og har sendt utallige mail og ringt mange ganger og lagt igjen beskjed på svarer. Fikk plutselig svar på sms i dag at hun var hjemme med sykt barn og at det ene produktet var sendt og den andre var de tomme for. Har fått tilbake pengene for den ene varen hvertfall. Men ingen beklagelse for sein levering. Skrev akkurat hva jeg mente om nettbutikken om å følge opp kjøperen og fortsette den på en forsvarlig måte.. Ellers kan det bli en sak ut av dette. Men ingen svar tilbake.. Håper gravidbeltet er rett rundt hjørnet, for det trengs virkelig nå de siste ukene jeg har igjen av sv.skapet. Kommer nok ALDRI til å bestille fra denne nettbutikken igjen.. Synd, for det virker som de har mye fint til gravide/mammaer..

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat fått min vare fra bebys.no. Det tok nøyaktig tre dager.
Jeg var inne å googla dem før jeg bestilte, og fant dette innlegget.

Jeg kontaktet dem på mail først, pga det sto at det kunne ta opp til 14 dager før jeg fikk varen.
Var avhengig av å få den kjapt, pga jeg skal i dåp.

Fikk god service, og ikke noe problemer med bestillingen eller leveransen. Tok postoppkrav siden jeg hadde lest dette først, så sendte jeg ny mail, å sa hva jeg hadde funnet skrevet om siden. 

Hun sa de hadde hatt noe problemer med betalings ting og tang før, men det var rettet.

Så de får mye positivt snakk fra meg!

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...