Gå til innhold

hva synes dere om navnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min heter Theo, og mange tror det er forkortelse for Theodor. Jeg syns det er flotte navn begge to, men det begynner visst å bli litt poppis-navn nå :(

Skrevet

Fint navn :) Men begynner å bli veldig poppis, vet om flere både Theodor´er og Theo´er. Men gå for det om du liker det ;)

Skrevet

liker det mye bedre en theo.. synnest det er kjempe fint navn :) har mangen i familien med det navnet så eg godt vant til det da :)

Skrevet

Vet at det er mange som liker navnet. For min del blir det litt for mye minner til barne-tv og en liten bamse - ikke et navn jeg ser for meg på en voksen mann (som barnet en gang blir). Men hver sin smak :-)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg vurderte det navnet da jeg gikk gravid om det skulle bi gutt, men så er det poppis navn det ønsket jeg ikke, så kom jeg til å tenkte på at Theodore er veldig søtt til en gutt, men ser ikke for meg en voksen Theodore, så var det den siste grunnen til at jeg ikke ønsket det lenger og det er fordi alle ville kalt han Theo, og det syntes jeg ikke er noe fint i det hele tatt!

Skrevet

Fint, men jeg liker stavemåten Teodor bedre :)

Skrevet

Theodor er fint, liker stavemåten med h best :) Men eni med juliea over her, kan godt hende han blir kalt theo, og det er ikke fint.. Men er jo ikke alle som får kallenavn heller. Og det at han skal passe til det som voksen.. Jeg har en morfar som heter Olav og synes det er et skikkelig gubbenavn, men nå er det mange babyer som heter det, nå er det jo litt stilig når man blir vant til det, som en sammenligning.

Gå for navnet stemmer jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...