camilla^ Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Konfirmasjon i huset her, men lurer veldig på hva som er normalt å gi til naboer og venner av ungen som skal konfirmere seg. Meg og min mann lurte på 100-200kr, men så kom moren til jenta og sa at vi hvertfall måtte gi 300kr. Så nå ble vi i tvil her. Har ikke lyst til å gi veldig mye mindre enn hva andre gir tilbake, men over 300kr syns jeg var vel mye.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Konfirmasjon i huset her, men lurer veldig på hva som er normalt å gi til naboer og venner av ungen som skal konfirmere seg. Meg og min mann lurte på 100-200kr, men så kom moren til jenta og sa at vi hvertfall måtte gi 300kr. Så nå ble vi i tvil her. Har ikke lyst til å gi veldig mye mindre enn hva andre gir tilbake, men over 300kr syns jeg var vel mye. Vi har gitt 200. Stod også i avisa her tidligere i mai om hva som var "vanlige" summer for konfirmanten å få, og da stod det naboer og bekjente (venner av foreldre): 200, så tok det som en tegn på at vi ligger ca på normalen ;-)
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 "moren til jenta og sa at vi hvertfall måtte gi 300kr." Kom moren til jenta å SA det til dere?? Hvis jeg forstår det rett, så var det veldig frekt!? Jeg hadde gitt 200. Maks.
camilla^ Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2012 "moren til jenta og sa at vi hvertfall måtte gi 300kr." Kom moren til jenta å SA det til dere?? Hvis jeg forstår det rett, så var det veldig frekt!? Jeg hadde gitt 200. Maks. Glemte å skrive at jeg er ste-mor til jenta som skal konfirmere seg her i huset. Men jenta er her i huset nå, så her hun skal skrive kortene til sine venner. Takk for svar. Da tar vi 200kr her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå