Fruen i huset Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg fikk innvilget AAP for 6 mnd. Må jeg selv ta kontakt med NAV og søke om forlenget AAP eller tar NAV initiativet? Jeg har jo også blitt gravid i mellomtiden, burde kanskje informere NAV om det også...? Noen som vet?
Love my kidz Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg får jevnlig innkallelse til samtale med saksbehandleren min, og vet jeg blir innkalt like før perioden går ut. Har du termin før utgangen av disse seks månedene Må du selv ta kontakt i god tid, for det som må gjøres da er søke om permisjon i aap.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Du må søke om permisjon. Da stoppes AAP midlertidig, inntil permisjonen din er over. Så vil du få innkalling til samtale mot slutten av permisjonen for å se om det skal søkes om videre AAP eller hva som skal gjøres. I alle fall det jeg fikk beskjed om.
salt_fisk Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Du blir nok innkaldt, viss ikke så ville jeg selv fikset en time med saksbehandler. Da tar du opp at du er gravid. Jeg går på AAP, og har søkt om foreldrepenger, og blir å motta AAP fram til jeg går ut i permisjon. Når permisjonen min nærmer seg slutt blir jeg kontaktet av min saksbehandler som skal hjelpe meg med søknaden om ny AAP,
salt_fisk Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Når du søker om permisjon, og fra den datoen du går ut i permisjon, den datoen stoppes AAP. Skulle du være usikker (som jeg var, ringte jeg inn og fikk bekreftet at AAp stoppet den datoen jeg skulle ut i permisjon.
Fruen i huset Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2012 Takk! Har ikke termin før denne perioden med AAP går ut, men tror perioden går ut nå i mai.. Får ta kontakt med saksbehandler da, siden jeg ikke har hørt noe Er bare så forvirra hvem som er min saksbehandler, har hatt kontakt med 3 forskjellige.. Usj, skulle ønske jeg var frisk og rask og i jobb altså... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå