Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Hei jenter! Samboer og jeg skikkelig lyst å hive oss igang med en god runde analsex. Problemet er at jeg har fortsatt hemorider etter fødsel (17 mnd siden). Jeg står på venteliste for å komme til kirurg som skal fjerne dem. I mellomtiden.. Ja eller nei? Vondere? Farlig?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Tror vel ikke det er farlig, men tror det lett kommer tilbake og gjerne i dobbel str, men for all del fyr løs!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Jeg ville gjort et forsøk. Om det gjør vondt så er det bare å stoppe. Og du ser jo etterpå om de blir verre. Du skal jo uansett fjerne dem.. Kan ikke se at det skal være farlig, eller at de skal komme tilbake i dobbel størrelse senere pga. analsex, men det er mulig det gjør vondt da.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Jeg ville gjort et forsøk. Om det gjør vondt så er det bare å stoppe. Og du ser jo etterpå om de blir verre. Du skal jo uansett fjerne dem.. Kan ikke se at det skal være farlig, eller at de skal komme tilbake i dobbel størrelse senere pga. analsex, men det er mulig det gjør vondt da.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Hadde nok droppet det både nå og etter en opperasjon. Nå er set stor fare for at de blir større, sprekker eller gjør inn i H.... vondt. Etter en opperasjon (ja har tatt en) er det veldig lett å sprekke opp igjen såret.
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Au, au. Vent til de er borte. Hilsen Klok av skade!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Du bør absolutt vente!!! Jeg har slitet med hemorider siden fødsel jeg og, 22 mnd siden, og analsex forverret situasjonen!!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Her var det forskjellige meninger. Men dere med erfaring sier jo tydelig " NEI".. Vi lurer på å prøve i kveld. Jeg er nysgjerrig på hvordan det vil fungere.. selv om jeg muligens kommer til å angre noe fryktelig. Hvordan forverret det situasjonen? Vondere? Større hemoride? Slo sprekk? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå