Gå til innhold

Analsex med hemorider.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Samboer og jeg skikkelig lyst å hive oss igang med en god runde analsex. Problemet er at jeg har fortsatt hemorider etter fødsel (17 mnd siden). Jeg står på venteliste for å komme til kirurg som skal fjerne dem. I mellomtiden.. Ja eller nei? Vondere? Farlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Tror vel ikke det er farlig, men tror det lett kommer tilbake og gjerne i dobbel str, men for all del fyr løs!

Skrevet

Jeg ville gjort et forsøk. Om det gjør vondt så er det bare å stoppe. Og du ser jo etterpå om de blir verre. Du skal jo uansett fjerne dem.. Kan ikke se at det skal være farlig, eller at de skal komme tilbake i dobbel størrelse senere pga. analsex, men det er mulig det gjør vondt da.

Skrevet

Jeg ville gjort et forsøk. Om det gjør vondt så er det bare å stoppe. Og du ser jo etterpå om de blir verre. Du skal jo uansett fjerne dem.. Kan ikke se at det skal være farlig, eller at de skal komme tilbake i dobbel størrelse senere pga. analsex, men det er mulig det gjør vondt da.

Skrevet

Hadde nok droppet det både nå og etter en opperasjon.

Nå er set stor fare for at de blir større, sprekker eller gjør inn i H.... vondt. Etter en opperasjon (ja har tatt en) er det veldig lett å sprekke opp igjen såret.

Gjest Antarctica
Skrevet

Au, au. Vent til de er borte. Hilsen Klok av skade!

Skrevet

Du bør absolutt vente!!! Jeg har slitet med hemorider siden fødsel jeg og, 22 mnd siden, og analsex forverret situasjonen!!

Skrevet

Her var det forskjellige meninger. Men dere med erfaring sier jo tydelig " NEI"..

Vi lurer på å prøve i kveld. Jeg er nysgjerrig på hvordan det vil fungere.. selv om jeg muligens kommer til å angre noe fryktelig.

Hvordan forverret det situasjonen? Vondere? Større hemoride? Slo sprekk?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...