LeTwinsA Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg trenger noe som er behagelig, mens som samtidig ser ganske ok ut. Og hvilke sko? Send gjerne linker! Vær så snill å gi en despo noen tips!
Gjest mphs Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg bruker som regel skjørt og topper etter jobb Det er like behagelig som joggerdess, men mye finere.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Hehe jeg er veldig kjapp med å hive på meg joggebukse og en tynn genser når jeg kommer hjem så det er vel ikke akkurat noe å trakte etter Når jeg skal ut på noe har jeg ofte h&m jeans. De er myke og gode og gå i. Bruker nike shox (?) sko til om jeg ikke gidder å ta på noen fine sko. De er svarte og bittelitt rosa, så går sånn sett til alt. Jeg har egentlig ikke noe sånn spesiel stil
Gjest peacock Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Jeg går som regel i sommerkjoler hjemme jeg. Veldig behagelig! Legger til et par ballerinaer om jeg skal ut, eller støvler, strømpebukser og en genser på vinteren.
LeTwinsA Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har grodd fast i tights, singlet og ullsokker jeg! Kjole og skjørt hadde det ikke falt meg inn å prøve engang! Kunne tenkt meg en jogge bukse + noen topper som var litt kledelige og coole Om det finnes noe slikt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå