Gå til innhold

Hvordan er formen oktober mammaer??


tutster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

svangerskapet er ikke likt, men tror det er samme kjønn som førstemann. får vel svaret på det om 3 uker på ordinær ul.

denne gangen har det vært mere kvalme og oppkast et par gonger. mye mere trøtt og sliten. bekkenplagan er ikke så store som sist på dette tidspunktet. men vart ikke hormonstimulert denne gangen for å bli gravid. (kansje det har en betydning) men har jo ikke blitt bra i bekken fra forje graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalm, svimmel, sliiiiten, sykemeldt... gleder meg til oktober :D !

ganske likt som sist, bare værre. Ønsker meg gjerne en gutt til, men det får jeg forhåpentlig svar på til onsdag:) da er det ordinær ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt likt som sist... Vet ikke kjønn ennå. Bortsett fra at nesespray er min beste venn, har jeg ingen plager... Trener så og si som før, og har fint lite å klage på... Magen har stått litt stille i det siste, men siden den vokste så fort i starten er det sikkert helt greit.... Kjenner litt turning inni der innimellom, og satser på alt er fint:-) jeg er nok en av dem som er skapt for å være gravid... Så håper jeg at jeg slipper samme "straff" for et fint svangerskap denne gangen som sist, nemlig en unge som ikke sov mer enn kort tid sammenhengende i laaaang tid, og som sov sin første hele natt i en alder av 2,5 år;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Formen er OK, men større søvnbehov og mye mindre energi enn før.. forsøkte feks å spise middag med ei venninne i uka som var etter en full arbeidsdag, og ble helt slått ut og klarte nesten ikke jobbe eller tenke de neste to dagene. Er visst bare å skru ned tempoet! Går også 50% sykemeldt pga noen sterke kynnere. Sneven av bekkenløsning..

 

Men syns egentlig ikke jeg skal klage, storkoser meg med å være gravid, og er så glad for at det ser ut til å være en frisk lita jente der inne - verdt alt sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Sykmeldt i 40 %, jobber annenhverdag. Men har en arbeidskollega på 60 år som har gitt beskjed om at er du frisk nok til å gå på jobb så skal du gjøre alle dine faste oppgaver. Jobber på barnehage småbarnsavd. hvor vi har mange tunge løft igjennom dagen. Sist onsdag var jeg så sliten og hadde så vondt at jeg gråt da jeg kom hjem. Gruer meg til å dra på jobb igjen, men skal snakke med sjefen.

Ellers er formen min helt topp, trener og koser meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gangen hadde jeg kortere periode av kvalmen, kun 3 uker kontra nesten 3 mnd sist gang. Sliter heller med vondt i hodet omtrent hver dag, mindre lyst å elske og trøtt og fort sliten/stresset.

Var veldig sprekk med første man, håper det går seg til denne gangen også.

Fant ut i dag at vi skal ha ei jente :-)

Minsten gleder seg til en søster og sier "jeg sa det var en jente mamma og hun skal heter Solveig"!!! Hahaha... artig... mye krangel i framtiden da jeg skal ikke ha en Solveig ;-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...