Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Har lenge lest på nettet om forskjellige hunder som kunne passet inn i familen og har nå falt helt for Conton rasen. Har ikke erfaring med hund fra ført, men ikke som jeg selv har eid. Vi er en familie på 5 med 3 barn, så at hunden er familie og barnevennlig er veldig viktig. Samboer min er også allergisk, så det må også være en "allergivennlig" hund. Vi bort halvveis på landet med mange fine turmuligheter i nærområdet, stor hage som hunden kan boltre seg på og lite trafikk. Jeg er ønsket en kosehund som også kan være glad i turer (ikke av de lengste turene men 30 - 60 min). Jeg ønsker en liten - medium hund. Noen som har noen anbefalinger å komme med, eventuelle erfaringer dere har fra de div rasene og noen som kanskje også har erfaring med Coton?
Cat.68 Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Kjenner ikke til den rasen du snakker om, men Cavalier King Charles Spaniel er en av de mest barnevennlige hunder du kan skaffe deg. De elsker barn og er supre familjehunder.
¤ Mini ¤ Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Hva med rasen lagotto? Nydelig Medium hunderase med "puddelhår" så tror kanskje den er allergi vennlig. Prøv å søk på nettet for info om rasen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå