Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg gjør ikke det, men hva er mest vanlig? Hvor lenge går dere med en BH før dere vasker den?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Det er vel det plagget jeg bruker lengst, 3-4 dager om jeg ikke har vært fysisk aktiv.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Nei bytter ikke hver dag.. Kan fint bruke den 2 dager for så å legge den tilbake i skuffen uten å vaske den...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2012 det var godt å høre. En kollega av meg byttet nemlig hver dag, og jeg fikk inntrykk av at hun synes det var merkelig å ikke bytte hver dag. Men de er jo dyre, det er ikke noe moro å vaske de helt istykker, og mine bh berører vel ikke de mest skitne områdene heller...
Musemorbr / Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Jeg skal være ærlig. Jeg har noen ganger gått i samme bh i en uke, om jeg ikke har svettet eller på annen måte følt den var skitten. Men det er vel å drøye det litt lenge. Normalt er ca 3 dager. Truse og sokker kunne det selvfølgelig aldri falle meg inn å bruke i mer enn maks en dag. Bh blir liksom noe helt annet. Da jeg lakk melk byttet jeg daglig, selv om jeg brukte ammeinnlegg. Nå bytter jeg ca hver tredje dag, og faktisk ofte fordi antrekk krever annen bh.
Kliko Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Jeg kan fint bruke den i 3-4 dager. Ser ikke problemet med det så lenge det ikke lukter av den / den er skitten. Tror egentlig det er helt vanlig =P
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Jeg bytter heller ikke hver dag. Er ikke alltid jeg bruker engang, for jeg ammer enda litt. Og det er selvfølgelig bare hjemme jeg går uten, og har små pupper, så de "henger og slenger" ikke
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Bytter som regel også etter 3-4 dager om det ikke er behov for å skrifte før pga svette eller andre ting.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Bytter annenhver dag. Den er jo rett ved armhulene, så jeg føler det uhygienisk å ha samme særlig mye lengre enn det. Bytter truse og sokker hver dag.
Von Hertelhofen Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 ammebh er grusomt dyrt, så jeg har bare 4 stk. kan bruke en i 5 dager. (jeg lekker ikke melk altså)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 oi! Jeg går med samme bh til den går i stykker. Vasker den kanskje 3 ganger i mnd. Har svæææære pupper og må ha spesielle bher:S
Dini Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 Har samme BH i over 2 uker.. Men bruker ikke BH hver dag heller
☆☆☆ Skrevet 11. mai 2012 #14 Skrevet 11. mai 2012 Bruker den noen dager, håndvasker den i badevasken og henger til tørk over natta og bruker den igjen. Har bare en amme-BH jeg liker...
Fruen i huset Skrevet 11. mai 2012 #15 Skrevet 11. mai 2012 Jeg hadde en kollaga som byttet hver dag og truse og BH måtte matche. En dag kom hun og følte seg så ekkel, for de matchet ikke, noe ingen kunne se.. MEN hun hadde på seg to ULIKE sokker, noe alle kunne se. Det synes hun ikke var noe rart Måtte le litt altså. Til spørsmålet: nei, jeg bytter ikke hver dag. Bytter litt på de jeg har, noen passer til kjole, noen til t-skjorte osv, før jeg vasker de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå