Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Er det noen måte å få babyen i magen til å bli litt roligere? jeg har en svært aktiv litta frøken i magen. Er 30 + 2 på vei. Og hun sparker 24/7.. Merker hun har blitt kjempe sterk, og mange spark er ordentlig vonde.. Dette går ut over søvn og hvile.. ikke lett å få sove med en som har full fest i magen hele døgnet Noen som har noen tips? hihi
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Hehehe, det der husker jeg godt ja. Ekstra ubehagelig når ejg satt siden da blir det liksom trangere og enda tydeligere spark.. Jeg la meg ned på sofaen og smurte hele magen min med mandelolje (samme hva slags olje, men er så mye e-vit i mandler så håpet å få mindre strekkmerker) Så smurte jeg inn magen sakte og rolig hadde på deilig chill-out musikk og da roet mini seg betraktelig hun ble vel trett.. Noen ganger satt jeg på vuggeviser på Spotify og de sangene jeg spilte da roer hun seg til enda (1 år nå) Lykke til, ikk lenge igjen nå! Du kommer til å savne sparkene selvom du kanskje ikke tror det nå
Kanutten83 Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Tja, be henne ta det litt roligere? :-P Hehe, det er nok dessverre ingenting som kan få en baby i magen til å bli roligere. Men jeg skjønner deg, med yngstemann var jeg sikker på at jeg hadde blåmerker på innsiden av magen, for ikke å glemme at han omtrent aldri sov :-P Det tok han heldigvis igjen når han var født. Vi må nok bare holde ut så godt vi kan
Gjest peacock Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Nja, så et tvprogram hvor de spilte hhv hiphop og mozart for babyen. Når det var hiphop var babyens puls sykt høy og ansiktsuttrykket ikke særlig fornøyd. Prøv evt med Mozart i stedet, da var babyen bli og fornøyd med lav puls :-) åh, ja dette er en av grunnene til at jeg ikke savner å være gravid... Men det er utrolig så fort man glemmer hvor jævlig det var etterpå :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå