Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Noen som har noen GODE tips til ting jeg ør ha med på søknaden på stilling som kontormedarbeider, som gjør at nettopp MIN søknad fanger interesse!??! dette er en jobb som ville vær thelt PERFEKT for meg,jeg vil så gjerne gjerne ha den! har allerede ring, så skal vise til det i åpningen av søknaden... trenger flere tips til å skille mg positivt ut? Veldig takknemlig for svar!!
Cimorene Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Nå har jeg aldri jobbet som kontormedarbeider så jeg aner ikke jobben innebærer. Men du vet sikkert det, så jeg har villet satt meg ned og funnet hva slags egenskaper en "perfekt" kontorarbeider har. Er de systematiske, selvstendige, samarbeidsvillige, omsorgsfulle, har god ordenssans, entusiastiske, serviceinnstilte, økonomisk sans, dynamiske etc etc? Så finner du ut hvilke av de egenskapene som passer på deg, ingen vits å lyge på deg noe du ikke er. Og les jobbanonnsen nøye, bruk gjerne samme ord de bruker. Det viser at du faktisk har skrevet en egen skreddersydd søknad til de, og ikke en masseprodusert en. Lykke til da, tvi tvi!
Fruen i huset Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Skriv perfekt norsk, det er en forutsetning Søknaden må se pen ut, det er tross alt en kontorjobb. Jeg har ansatt mange kontormedarbeidere. Det som er viktig er fleksibilitet, omgjengelighet, kundevennlighet, evnen til å lære, evnen til å arbeide selvstendig, datakunnskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå