ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Har hatt det tøft en stund pga ene barnet mitt er psykisk utviklingshemmet og fikk diagnosen for under ett år siden. Kan ikke si jeg har vært særlig lykkelig i det siste, men idag er jeg så lykkelig som jeg ikke har vært på lenge. Idag rundt kl 6 våkner jeg av at mine to små kommer inn på rommet mitt og holder hverandre i hendene. Min eldste som er p.utviklingshemmet hjelper minsten opp i sengen min( siden han ikke klarer det selv) så klatrer hun opp i sengen. De legger seg på hver sin side av meg også sier de kose, kose mamma. Også får jeg 100vis av små susser fra de. Det var ikke måte på hvor mye de skulle kose, klemme og susse. To små trøtte unger, med håret til alle kanter, morgenånde og hele pakken, helt fantastisk herlig<3 Jeg ble så rørt at det kom en liten tåre. Er det virkelig mulig å være så heldig, og få to så skjønne fantastiske barn. Ble helt varm om hjertet mitt. Guuu som jeg elsker de:) Måtte bare dele det med noen:) Ha en strålendes dag alle sammen:)
Gjest Kira med en av hver Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Så utrolig koselig start på dagen, det fortjener du ingenting er bedre enn når de små gir deg kos og klem, og ikke minst hvisker inn i øret "Mamma, jeg er så glad i deg jeg". Man kan begynne å grine av mindre! Ha en flott dag
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Det er jo de øyeblikkene som gjør at det er verdt det
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 *Snufs* Her lå snuppa på tre tett inntil meg imorges, strøk meg i nakken og la pannen sin mot min for så å se meg dypt inn i øynene og si: "eg og mamma e bestevennår" . <3 Smelt!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2012 *Snufs* Her lå snuppa på tre tett inntil meg imorges, strøk meg i nakken og la pannen sin mot min for så å se meg dypt inn i øynene og si: "eg og mamma e bestevennår" . <3 Smelt! Så herlig:) Man lever lenge på slike små øyeblikk som det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå