Gå til innhold

dere som har bestilt vogn hos kiddies24???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok d før vogna kom. Jeg bestilte 30 april, å på min side på hos dem står det fortsatt bare paymant recived? Noen som har peiling ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte tirsdagen i påskeuken og fikk den i løpet av ca 10-14 dager faktisk. Visste at alt jeg hadde bestilt var på lager da. Har du fått mail av de?? Fikk flere Mail av de i løpet av de første dagene ang betalingen ol...

Skrevet

Har fått 3,mail av de. Dem kommer vel. Kom den på postkontoret eller hjem til deg?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk handler på Kiddies... De er elendige på kundebehandling og oppstår det problemer hører du brått ikke mer fra de. Kjempefine hvis alt går som det skal, prisene er jo bra, og mange er fornøyde så lenge vogna kommer som bestilt. Men glem å klage på vogna i etterhånd, etterlyse småting som ikke har kommet med i sendingen e.l. de er bare håpløse.. Skygg unna!

Skrevet

Jeg fikk min vogn etter 6-7 dager da jeg bestilte i mars ... å fikk raskt svar underveis når jeg sendte mail og spurte om ting. Tok litt lengre tid nå sist når jeg bestilte noe ekstrautstyr, men da hadde den første postbilen vært full, så det var ikke plass... ,men de sendte så snart de hadde alle tingene og de hadde mottatt betaling....

Skrevet

Jeg fikk ordrebekreftelse 9. januar, samtidig med kvittering fra paypal. 20 min senere ble status endret til "processing". 10 januar fikk jeg sporingsnr, og 17. januar hentet jeg den på posten.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk handler på Kiddies... De er elendige på kundebehandling og oppstår det problemer hører du brått ikke mer fra de. Kjempefine hvis alt går som det skal, prisene er jo bra, og mange er fornøyde så lenge vogna kommer som bestilt. Men glem å klage på vogna i etterhånd, etterlyse småting som ikke har kommet med i sendingen e.l. de er bare håpløse.. Skygg unna!

Hva legger du til grunne her? Bare egen erfaring eller fra flere? Jeg kan ikke si jeg har lest eller opplevd noe som skal tilsi dette...

Skrevet

Vi bestilte 29.februar og fikk den i begynnelsen av mai.

Dette fordi vi ønsket at alt vi bestilte skulle komme i en forsendelse så vi slapp fler tollgebyrer.

Greit å være tidlig ute, men synes de har svart raskt på mail og har egentlig ingenting negativt å si om de selvom det kanskje tok litt lang tid :)

Dette visste jeg på forhånd så derfor var vi litt tidlig ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...