Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har skrevet før om ubrukelig barnefar som ikke gidder å samarbeide med meg... Her vi bor PøSREGNER det, og smarte mannen hadde tatt med regntøyet til ungen hjem fra skolen og til seg. Nå har det ikke vært behov for regntøy før igår, så jeg lurte på hvor det var. Joda, det hadde han tatt med seg hjem. Så jeg spurte om han kunne komme å levere det, men nei. Det gikk ikke. Så da har jeg sendt ungen avgårde på skolen idag uten regntøy, men i lillebrorens jakke (som jeg kjøpte for stor) som er noenlunde vanntett hvertfall. HVORFOR være så forbanna vrang???
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Da er det kanskje en ide at barnet har to sett med regntøy (og annet viktig tøy)? I og med at du vet at far ikke samarbeider?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Da er det kanskje en ide at barnet har to sett med regntøy (og annet viktig tøy)? I og med at du vet at far ikke samarbeider? Skal jeg handle dobbelt opp fordi han forsyner seg etter eget behov? Det regntøyet har jeg kjøpt ene og alene for å ha liggende på skolen, og det vet han. Han har også forsynt seg med nye dyre fjellsko, ytterjakker og stort sett. Jeg nekter å kle ungen i drittklær på vinteren fordi HAN er dust å tar det. De skal ikke fryse fordi han er teit.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Selvfølgelig er det ikke rettferdig, men for at barnet ikke skal lide under fars uansvarlighet så burde du ha klær liggende i tilfelle. Du skriver at de ikke skal fryse fordi han er teit, det er jo det sønnen din gjør i dag!
Gjest peacock Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Nei, du skal ikke handle dobbelt. Faren kan kjøpe et ekstra sett som han kan ha liggende hos seg om han ikke greier å huske på å gi gutten regntøyet med når han skal til deg eller på skolen. Det er begge foreldres jobb (ikke bare din!) å sørge for at barna har regntøy når det regner. Synes du skal forklare han at om gutten ikke har regntøy blir han våt og kald og syk. Forstår at man ikke bare kan stikke fra jobben for å levere regntøy, men da må han kjøpe et ekstra sett. Har et eksempel på akkurat det samme: en dag jeg skulle undervise mine elever (korps) hadde en av dem lagt igjen instrumentet sitt hos faren sin. Hun kom ulykkelig og gråtende til timen sin og var skikkelig flau selv om det ikke var hennes feil. Ja, pinlig for foreldrene kanskje, men de brydde seg ikke noe særlig. Får så vondt av barna som har foreldre som ikke setter barna først (gjelder ikke deg HI, men faren til barnet ditt).
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Nei, du skal ikke handle dobbelt. Faren kan kjøpe et ekstra sett som han kan ha liggende hos seg om han ikke greier å huske på å gi gutten regntøyet med når han skal til deg eller på skolen. Det er begge foreldres jobb (ikke bare din!) å sørge for at barna har regntøy når det regner. Synes du skal forklare han at om gutten ikke har regntøy blir han våt og kald og syk. Forstår at man ikke bare kan stikke fra jobben for å levere regntøy, men da må han kjøpe et ekstra sett. Har et eksempel på akkurat det samme: en dag jeg skulle undervise mine elever (korps) hadde en av dem lagt igjen instrumentet sitt hos faren sin. Hun kom ulykkelig og gråtende til timen sin og var skikkelig flau selv om det ikke var hennes feil. Ja, pinlig for foreldrene kanskje, men de brydde seg ikke noe særlig. Får så vondt av barna som har foreldre som ikke setter barna først (gjelder ikke deg HI, men faren til barnet ditt). Uff, så trist Sist var det en viktig ting til fotballtreninga han glemte å sende med etter samvær, og barnet var jo knust!! Dette var ikke snakk om å stikke fra jobb for å levere regntøy, men jeg ringte han på kvelden igår for å spørre om han kunne komme hit med det. Nei! Det var svaret. Ikke noe grunn, ingenting. Bare nei! Jeg var hjemme alene med begge unga, minste hadde lagt seg. Han var hjemme med kjærringa, så han kunne faktisk bare reist....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Selvfølgelig er det ikke rettferdig, men for at barnet ikke skal lide under fars uansvarlighet så burde du ha klær liggende i tilfelle. Du skriver at de ikke skal fryse fordi han er teit, det er jo det sønnen din gjør i dag! Jada, jeg ser den. Men når jeg har poengert at det skal være på skolen, og han tar det med hjem, så får han hvertfall sørge for at det kommer tilbake på skolen når ungen kommer for å være hos meg i 4 uker.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Selvfølgelig er det ikke rettferdig, men for at barnet ikke skal lide under fars uansvarlighet så burde du ha klær liggende i tilfelle. Du skriver at de ikke skal fryse fordi han er teit, det er jo det sønnen din gjør i dag! Jada, jeg ser den. Men når jeg har poengert at det skal være på skolen, og han tar det med hjem, så får han hvertfall sørge for at det kommer tilbake på skolen når ungen kommer for å være hos meg i 4 uker. Men altså, hvis man kjøper dobbelt og sender ungen på skolen i ny regnjakke fordi den gamle ligger hos faren, så tar faren den også. hvor mange doble sett skal man handle inn da? Faren har ikke krav på å beholde klær og sko hjemme hele tiden når han ikke betaler en krone for dem. De skal tilbake til den som betaler.
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Til de som svarer at mor må ha ekstra liggende, osv: Hvorfor?!?! Det er far som er idiot her! Jeg er alenemor selv og hadde ikke hatt flust med penger å øse ut på tre sett regntøy, sko, jakker og dresser! Dette er fars feil og ikke HI sin, så hvorfor kan man ikke se det og gi henne sympati, istedet for å være moraliserende overfor henne, som ikke har gjort noe galt i det hele tatt? Det er tydeligvis opplest og vedtatt av enkelte at far kan oppføre seg som han vil og mødrene må bare finne seg i det for "barnas beste". Tragisk.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Til de som svarer at mor må ha ekstra liggende, osv: Hvorfor?!?! Det er far som er idiot her! Jeg er alenemor selv og hadde ikke hatt flust med penger å øse ut på tre sett regntøy, sko, jakker og dresser! Dette er fars feil og ikke HI sin, så hvorfor kan man ikke se det og gi henne sympati, istedet for å være moraliserende overfor henne, som ikke har gjort noe galt i det hele tatt? Det er tydeligvis opplest og vedtatt av enkelte at far kan oppføre seg som han vil og mødrene må bare finne seg i det for "barnas beste". Tragisk. Heh, takk! Det toppet seg i går etter at han har vært en dritt mot meg i flere uker nå. Alt det andre har jeg ikke spurt etter engang. Eccosko, sandaler, bergansjakker, osv osv. Borte. Så ser jeg det på de 2 andre ungene hans etterpå. Alt ulltøy blir borte... Nå på denne tiden f.eks så har vi 2 jakker på skolen. En tynn, en tykk. Det kan være at den ene dagen må den tykke være på, den blir med til far..dagen etter er det fint vær og det holder med den tynne. Da blir den tykke værende hos far. Akkurat samme med skoa på vårparten. Sandaler, joggesko, alt.... Som regel har jeg det meste for de fleste, men akkurat regntøy hadde jeg ikke et sett til av hjemme og jeg ville at ungen skulle være tørr på skolen. Men neeeei. Han kan jo ikke ofre den dyrebare tiden sin for at hans egen unge skal ha det bra.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 Til de som svarer at mor må ha ekstra liggende, osv: Hvorfor?!?! Det er far som er idiot her! Jeg er alenemor selv og hadde ikke hatt flust med penger å øse ut på tre sett regntøy, sko, jakker og dresser! Dette er fars feil og ikke HI sin, så hvorfor kan man ikke se det og gi henne sympati, istedet for å være moraliserende overfor henne, som ikke har gjort noe galt i det hele tatt? Det er tydeligvis opplest og vedtatt av enkelte at far kan oppføre seg som han vil og mødrene må bare finne seg i det for "barnas beste". Tragisk. Heh, takk! Det toppet seg i går etter at han har vært en dritt mot meg i flere uker nå. Alt det andre har jeg ikke spurt etter engang. Eccosko, sandaler, bergansjakker, osv osv. Borte. Så ser jeg det på de 2 andre ungene hans etterpå. Alt ulltøy blir borte... Nå på denne tiden f.eks så har vi 2 jakker på skolen. En tynn, en tykk. Det kan være at den ene dagen må den tykke være på, den blir med til far..dagen etter er det fint vær og det holder med den tynne. Da blir den tykke værende hos far. Akkurat samme med skoa på vårparten. Sandaler, joggesko, alt.... Som regel har jeg det meste for de fleste, men akkurat regntøy hadde jeg ikke et sett til av hjemme og jeg ville at ungen skulle være tørr på skolen. Men neeeei. Han kan jo ikke ofre den dyrebare tiden sin for at hans egen unge skal ha det bra. han har da ikke lov å "snikarve" klærne som DU kjøper til sine egne barn!! Makan til frekkhet! Tror jeg hadde anmeldt ham for tyveri faktisk...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Til de som svarer at mor må ha ekstra liggende, osv: Hvorfor?!?! Det er far som er idiot her! Jeg er alenemor selv og hadde ikke hatt flust med penger å øse ut på tre sett regntøy, sko, jakker og dresser! Dette er fars feil og ikke HI sin, så hvorfor kan man ikke se det og gi henne sympati, istedet for å være moraliserende overfor henne, som ikke har gjort noe galt i det hele tatt? Det er tydeligvis opplest og vedtatt av enkelte at far kan oppføre seg som han vil og mødrene må bare finne seg i det for "barnas beste". Tragisk. Ja, jeg er helt enig i at det er far som er idioten, helt klart og uten tvil! Jeg har både empati og sympati med moren, men ennå mer for barnet som må lide under fars idioti. Far driter jo i det uansett, og jeg tviler på at mor kan tvinge ham til å kjøpe klær om han ikke selv vil. Derfor bør mor ha et sett ekstra hjemme. Urettferdig som det er men likevel...sånn at gutten ikke lider. Og om du leser at jeg er moraliserende overfor mor så leser du feil.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 Til de som svarer at mor må ha ekstra liggende, osv: Hvorfor?!?! Det er far som er idiot her! Jeg er alenemor selv og hadde ikke hatt flust med penger å øse ut på tre sett regntøy, sko, jakker og dresser! Dette er fars feil og ikke HI sin, så hvorfor kan man ikke se det og gi henne sympati, istedet for å være moraliserende overfor henne, som ikke har gjort noe galt i det hele tatt? Det er tydeligvis opplest og vedtatt av enkelte at far kan oppføre seg som han vil og mødrene må bare finne seg i det for "barnas beste". Tragisk. Heh, takk! Det toppet seg i går etter at han har vært en dritt mot meg i flere uker nå. Alt det andre har jeg ikke spurt etter engang. Eccosko, sandaler, bergansjakker, osv osv. Borte. Så ser jeg det på de 2 andre ungene hans etterpå. Alt ulltøy blir borte... Nå på denne tiden f.eks så har vi 2 jakker på skolen. En tynn, en tykk. Det kan være at den ene dagen må den tykke være på, den blir med til far..dagen etter er det fint vær og det holder med den tynne. Da blir den tykke værende hos far. Akkurat samme med skoa på vårparten. Sandaler, joggesko, alt.... Som regel har jeg det meste for de fleste, men akkurat regntøy hadde jeg ikke et sett til av hjemme og jeg ville at ungen skulle være tørr på skolen. Men neeeei. Han kan jo ikke ofre den dyrebare tiden sin for at hans egen unge skal ha det bra. han har da ikke lov å "snikarve" klærne som DU kjøper til sine egne barn!! Makan til frekkhet! Tror jeg hadde anmeldt ham for tyveri faktisk... Nei, han kunne jo bare spurt. Egentlig har jeg sagt til mannen min at det hadde vært hyggelig om jeg kunne gitt de klær etter mine (de har 2 små, en av hver som er yngre enn min yngste) men det kommer jo aldri på tale. Jeg kjøpte nyfødtgave til de begge, og bursdagsgaver og julegaver de 2 første åra. Men etter at barnefar aldri takket, men heller sa "hvorfor i helvette skal DU kjøpe gaver til MINE barn" (de var jo fra vårt fellesbarn da) så sluttet jeg med det. Så nei, han har ikke lov til det, men jeg svelger så mye kameler til vanlig når det gjelder han at akkurat det har jeg sluttet å bry meg med for lengst... Men det blir vått i dag, vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #14 Skrevet 11. mai 2012 Til de som svarer at mor må ha ekstra liggende, osv: Hvorfor?!?! Det er far som er idiot her! Jeg er alenemor selv og hadde ikke hatt flust med penger å øse ut på tre sett regntøy, sko, jakker og dresser! Dette er fars feil og ikke HI sin, så hvorfor kan man ikke se det og gi henne sympati, istedet for å være moraliserende overfor henne, som ikke har gjort noe galt i det hele tatt? Det er tydeligvis opplest og vedtatt av enkelte at far kan oppføre seg som han vil og mødrene må bare finne seg i det for "barnas beste". Tragisk. Ja, jeg er helt enig i at det er far som er idioten, helt klart og uten tvil! Jeg har både empati og sympati med moren, men ennå mer for barnet som må lide under fars idioti. Far driter jo i det uansett, og jeg tviler på at mor kan tvinge ham til å kjøpe klær om han ikke selv vil. Derfor bør mor ha et sett ekstra hjemme. Urettferdig som det er men likevel...sånn at gutten ikke lider. Og om du leser at jeg er moraliserende overfor mor så leser du feil. Jeg ser den altså. Men som sagt så toppet det seg litt igår. Sliten etter en lang og hektisk uke alene med ungene, også dette på toppen når det begynte å hølje ned. Hadde det vært midt på dagen jeg oppdaget det, eller på formiddagen eller whatnot, så hadde jeg dratt å handlet nytt. Men det var sent, jeg var alene hjemme, og ja....
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. mai 2012 #15 Skrevet 11. mai 2012 Til de som svarer at mor må ha ekstra liggende, osv: Hvorfor?!?! Det er far som er idiot her! Jeg er alenemor selv og hadde ikke hatt flust med penger å øse ut på tre sett regntøy, sko, jakker og dresser! Dette er fars feil og ikke HI sin, så hvorfor kan man ikke se det og gi henne sympati, istedet for å være moraliserende overfor henne, som ikke har gjort noe galt i det hele tatt? Det er tydeligvis opplest og vedtatt av enkelte at far kan oppføre seg som han vil og mødrene må bare finne seg i det for "barnas beste". Tragisk. Ja, jeg er helt enig i at det er far som er idioten, helt klart og uten tvil! Jeg har både empati og sympati med moren, men ennå mer for barnet som må lide under fars idioti. Far driter jo i det uansett, og jeg tviler på at mor kan tvinge ham til å kjøpe klær om han ikke selv vil. Derfor bør mor ha et sett ekstra hjemme. Urettferdig som det er men likevel...sånn at gutten ikke lider. Og om du leser at jeg er moraliserende overfor mor så leser du feil. Hun har jo ekstra! Hvor mye ekstra skal man ha? Ja, det er synd på barnet, men det er jammen synd på mor også.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #16 Skrevet 11. mai 2012 Hallo? Storm i vannglass. Slike svimmelheter gjør min mann ukentlig. Fordi han er mann. Synes du overreagerer veldig.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #17 Skrevet 11. mai 2012 Hallo? Storm i vannglass. Slike svimmelheter gjør min mann ukentlig. Fordi han er mann. Synes du overreagerer veldig. Hvis du leser hele tråden, så ser du at det ikke bare er dette det gjelder, men at han rett og slett stjeler klær hun har kjøpt og bruker det på sine andre barn. Ikke rett.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. mai 2012 #18 Skrevet 11. mai 2012 Hallo? Storm i vannglass. Slike svimmelheter gjør min mann ukentlig. Fordi han er mann. Synes du overreagerer veldig. Overreagerer? Faren til barnet stjeler så og si klærne til eldste og bruker de på sine yngste barn som har en annen mor. Da spiller det jo ingen rolle hvor mye klær mor kjøper da far uansett stikker av med det. Hva hadde du liksom gjort da? Godtatt det og kjøpt nytt regntøy, jakker, sko hver måned? Er ikke alle som driter penger som kan kjøpe nytt hele tiden!!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #19 Skrevet 11. mai 2012 Hvis barnet er så stort at det går på skolen er det vel greit at barnet selv også får et vist ansvar for å få med seg klærne sine, det være seg til og fra skolen eller til og fra far. Det er ikke så vansklig.
Gjest peacock Skrevet 11. mai 2012 #20 Skrevet 11. mai 2012 Hvis barnet er så stort at det går på skolen er det vel greit at barnet selv også får et vist ansvar for å få med seg klærne sine, det være seg til og fra skolen eller til og fra far. Det er ikke så vansklig. Altså, for hva jeg vet så er barna rundt ti år før de begynner å kunne tenke såpass langt (huske lekser, huske idrettstøy huske ditten og datten). Det er meget vanskelig for små barn - de husker jo knapt hva de gjorde for 10 min siden! HI, synes du trykke navn i alle klærne. Finnes slike stempler som skal tåle vaskemaskin. Ellers kan du sy i en navnelapp. Ikke bruk de som klistres på! Da er det ikke vanskelig å sjekke opp hva som er hva, og tar han tingene dine kan du faktisk overveie å true med en politianmeldelse for tyveri. Vil tro at trusselen er nok, men du må være parat til å følge opp. Spar på kvitteringer, og ta evt et bilde av klærne du kjøper. Huff, føler skikkelig med deg altså! Har du snakket med farens nye kone om dette? Kanskje hun er mer samarbeidsvillig (og den som ordner vasketøyet hos dem).
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #21 Skrevet 11. mai 2012 Hvis barnet er så stort at det går på skolen er det vel greit at barnet selv også får et vist ansvar for å få med seg klærne sine, det være seg til og fra skolen eller til og fra far. Det er ikke så vansklig. Altså, for hva jeg vet så er barna rundt ti år før de begynner å kunne tenke såpass langt (huske lekser, huske idrettstøy huske ditten og datten). Det er meget vanskelig for små barn - de husker jo knapt hva de gjorde for 10 min siden! HI, synes du trykke navn i alle klærne. Finnes slike stempler som skal tåle vaskemaskin. Ellers kan du sy i en navnelapp. Ikke bruk de som klistres på! Da er det ikke vanskelig å sjekke opp hva som er hva, og tar han tingene dine kan du faktisk overveie å true med en politianmeldelse for tyveri. Vil tro at trusselen er nok, men du må være parat til å følge opp. Spar på kvitteringer, og ta evt et bilde av klærne du kjøper. Huff, føler skikkelig med deg altså! Har du snakket med farens nye kone om dette? Kanskje hun er mer samarbeidsvillig (og den som ordner vasketøyet hos dem). Barnet er 7, så jeg forventer ikke at det er hans ansvar å sørge for at regntøyet pappaen tok med hjem 2 uker i forveien skal bli med på skolen fordi det kan hende at det blir regn om 3 uker. En 7åring tenker ikke sånn. En 7åring tenker at "åh, idag regner det, jeg må ha regnjakke på". Navner alt av tøy, jeg... Han har tilogmed prestert å stjele en vognpose av meg, som var 60 år gammel. Min bestefar brukte den, og jeg var så glad i den. Etter at jeg flytta ut spurte jeg om han hadde den (den lå i kjelleren og jeg hadde ikke tenkt på den når jeg flytta) men han sa han hadde kastet den. (Hvem gjør det liksom??) 3 år etterpå ser jeg ungen dems ligge i den vognposen. Han mente den var ny, men det var den overhodet ikke! Type grønn saueskinnspose i fløyel. Han sa og at han hadde kastet spisestuebordet mitt, og kjøkkenbordet... en stund etterpå ser jeg bilder på facebook fra en fest, og der er alle møblene mine. Så jeg svelger og svelger, og er blid som ei sol.... sånn bortsett fra idag
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. mai 2012 #22 Skrevet 11. mai 2012 Hvis barnet er så stort at det går på skolen er det vel greit at barnet selv også får et vist ansvar for å få med seg klærne sine, det være seg til og fra skolen eller til og fra far. Det er ikke så vansklig. Altså, for hva jeg vet så er barna rundt ti år før de begynner å kunne tenke såpass langt (huske lekser, huske idrettstøy huske ditten og datten). Det er meget vanskelig for små barn - de husker jo knapt hva de gjorde for 10 min siden! HI, synes du trykke navn i alle klærne. Finnes slike stempler som skal tåle vaskemaskin. Ellers kan du sy i en navnelapp. Ikke bruk de som klistres på! Da er det ikke vanskelig å sjekke opp hva som er hva, og tar han tingene dine kan du faktisk overveie å true med en politianmeldelse for tyveri. Vil tro at trusselen er nok, men du må være parat til å følge opp. Spar på kvitteringer, og ta evt et bilde av klærne du kjøper. Huff, føler skikkelig med deg altså! Har du snakket med farens nye kone om dette? Kanskje hun er mer samarbeidsvillig (og den som ordner vasketøyet hos dem). Barnet er 7, så jeg forventer ikke at det er hans ansvar å sørge for at regntøyet pappaen tok med hjem 2 uker i forveien skal bli med på skolen fordi det kan hende at det blir regn om 3 uker. En 7åring tenker ikke sånn. En 7åring tenker at "åh, idag regner det, jeg må ha regnjakke på". Navner alt av tøy, jeg... Han har tilogmed prestert å stjele en vognpose av meg, som var 60 år gammel. Min bestefar brukte den, og jeg var så glad i den. Etter at jeg flytta ut spurte jeg om han hadde den (den lå i kjelleren og jeg hadde ikke tenkt på den når jeg flytta) men han sa han hadde kastet den. (Hvem gjør det liksom??) 3 år etterpå ser jeg ungen dems ligge i den vognposen. Han mente den var ny, men det var den overhodet ikke! Type grønn saueskinnspose i fløyel. Han sa og at han hadde kastet spisestuebordet mitt, og kjøkkenbordet... en stund etterpå ser jeg bilder på facebook fra en fest, og der er alle møblene mine. Så jeg svelger og svelger, og er blid som ei sol.... sånn bortsett fra idag Da anmelder du ham ! Han har stjålet masse DINE ting og bruker dem, og ljuger til deg!
Gjest peacock Skrevet 11. mai 2012 #23 Skrevet 11. mai 2012 Ta bilder, last ned det han har lagt på facebook og meld han til politiet for tyveri. Om politiet får inn masse dokumentasjon er det en enkelt sak for dem å oppklare! Det er faktisk ikke lov å stjele selv om det er fra eksen!
Gjest peacock Skrevet 11. mai 2012 #24 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Og HI, du må slutte å svelge kameler og være blid. Greit å prøve å samarbeide for barnets skyld, men det er ikke OK å bli tråkket på! Tror bare det er bra for sønnen din å se at mamma sier ifra når noe er urettferdig og urett! Uansett om det skyldes pappaen eller en annen person. Endret 11. mai 2012 av peacock
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #25 Skrevet 11. mai 2012 Og HI, du må slutte å svelge kameler og være blid. Greit å prøve å samarbeide for barnets skyld, men det er ikke OK å bli tråkket på! Tror bare det er bra for sønnen din å se at mamma sier ifra når noe er urettferdig og urett! Uansett om det skyldes pappaen eller en annen person. Lett å si, vanskelig å gjøre. Desverre. Det er samme rådet jeg gir til andre som måtte være så uheldig å være i samme situasjon, men jeg bare klarer det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå