Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Er ikke sikker på om det er det som feiler, har aldri hatt det før. Er ikke spesielt vondt, ennå hvertfall men det kjennes ut som jeg må tisse hele tiden så må jeg ikke det, ubehagelig følelse der nede. Om det er det, må jeg ha penicillin da eller går det over av seg selv? Noen kjerringråd? Har ikke tid til dette her nå, bah!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Ja, du må ha medisin dersom det er UVI. Ta med urinprøve til legen. Du kan lindre ved å drikke appelsinjuice, ta mange c-vitaminer, spise sitron osv. Alt som er surt lindrer.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Vist ikkje medisin kan du belage deg på verre ting i vente.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Ja, du har UVI. Akkurat sånne symptomer jeg har når jeg har UVI. Om du går lenge med urinveisinfeksjon kan du få nyrebekkenbetennelse og i verste fall få skader på nyrene... Det beste er om du kommer deg til legen i dag. Det er bare å pisse i en kopp, de analyserer og du får anibiotika. No big deal!
It's all about me Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Du skal være glad for at du har en slik mild start og oppdaget det før det begynte å gjøre vondt. For når det virkelig begynner å gjøre vondt er det VONDT. Og som det sies over her, ubehandlet kan det utvikle seg til nyrebekkenbetennelse. Samt at det kan bli kronisk. Det jeg selv også har opplevd da jeg fikk tabletter som ikke fungerte på meg er at det satte seg betennelse kjertlene i underlivet, alt hovnet opp og ble til åpne sår. Så da var det vondt både utvendig og innvendig, og bare det å sitte ble et helvete. Så gå til legen du. Der tisser du på et glass, de stikker en strips nedi og det er alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå