Gå til innhold

veeeldig aktiv 1 åring.... flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 1 1/2 år som er veeeldig aktiv...!

Jeg prøver å sette meg ned med henne å bygge lego osv.. det går bra en liten stund men så gidder hun ikke mer...

Det eneste hun vil er å gjøre "rampestreker"....:S

Hun klatrer over alt, spesielt oppå kjøkkenbenken. Hun skal ha tak i alt (mobil, fjernkontroll osv..), hun river ned og skal utforske alt!

Det hjelper ikke uansett hvor mye jeg roper Nei til henne.

har en unge til men hun var aldri så aktiv, og hørte litt mer etter.

Er kjempetravelt å dra på besøk til folk fordi jeg gjør ikke annet enn å springe etter henne!:P Snur jeg meg vekk i 3 sek kan man garantere att hun har funnet på noe pøbelskap!:P

Huff og huff... måtte bare syte litt! ;)

Men hun er en veldig blid og fornøgd 1åring da:)

Men kjenner jeg gleder meg til hun blir LITT større, for jeg blir ganske utslitt av henne nå.....:P

flere som har det slik?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Jeg har tre gutter og man lengter noen ganger tilbake til da de bare lå der. Du har en aktiv tid å se frem til for mine er like rampete nå når de er seks og fire. Minstemann er også veldig aktiv men han er ikke så mobil enda så man klarer å hindre ham i de fleste rampestreker. Ketil er hellig overbevist at et så nysgjerrig og utforskende barn er meget intelligent;-)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Jeg har tre gutter og man lengter noen ganger tilbake til da de bare lå der. Du har en aktiv tid å se frem til for mine er like rampete nå når de er seks og fire. Minstemann er også veldig aktiv men han er ikke så mobil enda så man klarer å hindre ham i de fleste rampestreker. Ketil er hellig overbevist at et så nysgjerrig og utforskende barn er meget intelligent;-)

"Ketil" er "jeg". Iphonen lever sitt eget liv noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...