Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 hadde dere vært uthvilte da? jeg gjorde det i natt, puttet inn smokken en gng, men er helt zombie (som vanlig...)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 21 - 5 er jo lenge, da har man jo fått MANGE timer søvn. Det er faktisk 8 timer søvn det. Det er mer enn et menneske i gjennomsnitt har behov for. Så ja jeg hadde nok vært uthvilt. Hvis ikke hadde jeg vært trøtt av for mye sovn. Man blir trøtt og slapp av å sove for mye og....
petite fleur Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har praktisert 21-5 i årevis :-) Er nødt til å legge meg tidlig pga mine to små morgenfugler. Fungerte fint for meg, men er alltid trøtt de første ti minuttene, selvsagt. Nå sover de helt til 6, juhu :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 8 timer er ikke lenge med stor L. Noen trenger mer søvn enn andre, og jeg er en av de som bør ha minst 8 timer med søvn for i det hele tatt å fungere. Hvis jeg sover mer enn 10 så blir jeg sliten og trøtt
Musemorbr / Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Det høres deilig ut. Det er ofte det jeg får, bare med flere oppvåkninger også. 8 timer sammenhengende er kjempebra.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Oi, 8 timer søvn! Luksus. Imponert over at du greier å legge deg så tidlig. Kl 21 starter kvelden for meg... De aller aller fleste har ikke bruk for mer søvn enn 8 timer, det er egentlig ganske så lenge. Får jeg 6 timer så er jeg storfornøyd, men det går med 5 også.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 8 timers søvn er jo ypperlig Alle er trøtte de første 5-10 min før de står opp, noen 15-20... Spørsmålet er om man blir trøtt etterpå igjen. Da har man enten sovet for mye eller for lite. Jeg har ellers hørt/lest at i følge den biologiske klokka (når på døgnet kroppen produserer forskjellige saker) så er det sunnest å legge seg tidlig og stå opp tidlig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Jeg hadde nok vært uthvilt når jeg bare hadde våknet til litt. Jeg sover vanligvis fra 23-24 tiden til litt over 6. Det er litt lite.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Oi så deilig:) jeg føler meg heldig når jeg har sovet i 6 timer sammenhengende. Men som oftest blir det 5 timers søvn på meg:( kjipt ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå