Gå til innhold

Fikk et nytt syn på ting etter UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært på UL i uke 12 ble jeg så rørt og beveget at jeg kjenner ikke igjen meg selv ;) Går å stryker meg på magen og har virkelig fått morsfølelsen. Akkurat som om alt ble så virkelig.

Unner alle tidlig UL for det var helt utrolig.

Flere som har det sånn? Har ønsket meg barn i 12 år og dette er mitt første ;)

Wow for en opplevelse ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!:) Jeg hadde tidlig ul jeg også.. Helt fantastisk! Man verken ser eller kjenner no så tidlig, så ting blir mer virkelig. å mye mer betryggende:)

Skrevet

Ja det er helt sikkert :) Har begynt å prate med det lille nurket selv om jeg vet at han ikke kan høre meg ennå ;) Tror det er en gutt da :)

Skrevet

Gratulerer så gøy :) Når jeg var på UL i uke 8 så begynnte tårene bare å renne, samme i uke 12....vanligvis så gråter jeg veldig sjelden, men det var jo bare så fantastisk å se et lite liv inni magen, kunne nesten ikke tro det :)

Skrevet

Det gjør det hele litt mer virkelig, ja :)

Skrevet

Jeg husker første gang jeg var på ul med førstemann ; det var noe helt spesielt! :)

Nå skal vi på ordinær ul på tirsdag og jeg gleder meg til å se knøtt igjen, og hååååper alt er bra!!

(var på tidlig ul i uke 7, og alt var bra da :) )

Skrevet

Ja man blir så rørt. Gråter for alt, og jeg er så glad for at jeg endelig skal få min lille familie :)

Skrevet

Jeg var også på tidlig ul i uke 12, og fikk sett mini. Opplevde det samme som deg, at ting plutselig ble "virkelig". Sånn var det for sambo også. Og tårene mine trillet når jeg så nurket på skjermen, og jeg gråter normalt veldig sjeldent.

Jeg kommer ikke over hvor kry og stolt sambo var etter ultralyden, han hoppet ned trappene og gliste fra øre til øre. Kjempe stolt pappa :)

Og jeg begynte å stryke meg over magen titt og ofte, og fikk skikkelig mammafølelse.

Nå går vi bare å venter på 8 juni så vi får se mini igjen på ordinær ul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...