Gå til innhold

Smerter og gravid - noen som har vært bort i dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig vondt under høyre ribbein, og også på ryggen på samme sted. Vært vondt i ca. en uke, men gradvis verre. Verst når jeg sitter (Klarer ikke sitte mer enn ca. et kvarter) Ikke så ille når jeg ligger.

Noen som vet hva det kan være? Har lurt på om det er selve ribbeinet som er skadet, men kjennes på en måte ut som om det er like under/innenfor.

Gravid 28 uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten fot som klemmer på, kanskje. Spør lege eller helsesesøter, du.

Skrevet

Velkommen i klubben!! Dette har jeg også. Startet når jeg var 5 mnd på vei, er nå i uke 36. Jeg gikk til Refleksolog, han fikk smerte. I ryggen til å gå vekk. Han mente dette var melkesyre som gjorde så vondt. Veldig deilig å bli kvitt den vonde ryggen, men smerte foran har jeg enda.

Og ikke for å skremme deg, men den smerten har nok kommet for å bli. Hos meg er det så ille nå at jeg ikke har følelse i huden i hele mellomgulvet og utover på sidene. Ribbeina svir hele tiden, men kjenner nå at det er babyen som ligger å presser og sparker. Auuuu og jeg klikker snart!

Skrevet

En liten fot som klemmer på, kanskje. Spør lege eller helsesesøter, du.

Nei, jeg tror ikke det. Det er vondt konstant, uavhengig av hvor babyen ligger.

Skal ikke på kontroll før om fire uker.

Skrevet

Velkommen i klubben!! Dette har jeg også. Startet når jeg var 5 mnd på vei, er nå i uke 36. Jeg gikk til Refleksolog, han fikk smerte. I ryggen til å gå vekk. Han mente dette var melkesyre som gjorde så vondt. Veldig deilig å bli kvitt den vonde ryggen, men smerte foran har jeg enda.

Og ikke for å skremme deg, men den smerten har nok kommet for å bli. Hos meg er det så ille nå at jeg ikke har følelse i huden i hele mellomgulvet og utover på sidene. Ribbeina svir hele tiden, men kjenner nå at det er babyen som ligger å presser og sparker. Auuuu og jeg klikker snart!

Isj! Det blir tre lange måneder tror jeg, om jeg skal gå med dette til termin:(

hi

Skrevet

Isj! Det blir tre lange måneder tror jeg, om jeg skal gå med dette til termin:(

hi

Får håpe du slipper. Er så utrolig irriterende. Også er det ingenting å gjøre med det. Lurer på om jeg noen gang kommer til å gå tilbake følelsen i mellomgulvet! Det begynte egentlig med følelsen av at ribbeina brakk seg utover og at magesekken ble klemt ut mellom ribbeina.

Jeg ville kontaktet lege for å sjekke at ikke det er svangerskapsforgiftning. Har lest at smerte under ribbeina kan bære dette. Så kan jo være greit å sjekke ut for sikkerhetsskyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...