Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Har fått barneageplass til jenta mi som blir 2 år til høsten. Den er langt unna, i en annen by. Må evt. flytte dit hvis jeg skal takke ja til plassen. Må svare innen noen dager. Har ingen nettverk der, men har forsåvidt ikke så mye nettverk her jeg bor heller. Er enslig forsørger. I tillegg har de ikke studiet jeg ønsker å begynne på, så det blir kanskje til at jeg flytter etter 1 skoleår igjen. Gode jobbmuligheter i den nye byen. Hva skal jeg gjøre? Ta sjansen, hoppe i det og håpe på at det blir fint. Eller gå hjemme med henne, motta støtte fra NAV og vente på at hun kan begynne i bhg til neste år - og slippe flytting. Tenker og tenker på dette..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 hvor bor du? jeg ville gått til legen/helsessøstern og bedt om at de skrev en anbefalling om at barnet fikk barnehageplass. siden du er alene med henne og har lie netverk, så hun trenger å sosialisere seg med andre. også ville jeg skrevet et langt brev som forklarte situasjonen og at departemanget har skrevet er rundskriv om at aleneforeldre burde prioriteres i barnehagekøen. det gjorde jeg. fikk barnehageplass dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå