Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Blir kvalm av henne jeg! Soory, men når du fremstår slik på tv, så må du tåle å høre det.... 1. Måten hun er på med stedatteren er bare stygt, svarer henne ikke, virker nesten som hun misliker henne veldig..."hun maser så mye, og spør om så mye" eh...jaaaa, barn i den alderen gjør det!!! 2. Kunne aldri jobba med psykisk utviklinghemma..tørke spy og dritt av dem, asj 3. mannen virker helt tøffelhelt stakkars...finner chips og brus til henne så hun kan trykke i trynet... Nei vet du hva, hun er vemmelig!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 JEg så dette... Merket jeg skammet meg over oppførselen hennes.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Er vel ikke helt uten grunn at hun er valgt ut til serien. Hun engasjerer...fordi hun er som hun er, ser ut som hun gjør etc.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Det beste var når hun satt og proklamerte at hun kunne ikke slanke seg hun, for det arvelig overvekt i familien hennes, så det var så ekstra vanskelig for å henne å gå ned i vekt.. Jadu... fortsett å lur deg selv du!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Hun er vel neppe den skarpeste kniven i skuffen. Synes det tok kaka da hun satt og sa at det var så mye bedre å være ung mor en "gammel" mor. Vil tro at hun synes alle over 30 er fossiler......
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Hun skjønte jo heller ikke åssen ho hadde klart å bli gravid for samboeren var jo halvt steril ...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Så en episode for et år siden, den kommer vel i reprise om noen dager... Ungen hadde bursdag og da skulle han få sin egen kake. Ungen ble satt på bordet i bare bleia å satt å gumlet kake. Greit nok i seg selv at ungen får kake på bursdagen sin det gjorde jo også min... meeeen den ungen er jo ganske godt polstret fra før og hele han glinset jo i kliss og fett etterpå. Synes det ble litt spesielt :S
Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 barna blir jo ofte som foreldrene...Desverre.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Hun blei hengt ut for dette første gang disse episodene ble sendt også. Hu har greid å trykke ut mye dumt, stakkars. Gunn-Britt hang henne ut på bloggen sin etter det hu sa om utviklingshemmede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå