bomsa Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 SItter her og halvsover, gleder meg uendelig til kl 20:00 for da kan jeg legge meg sammen med ungen....har vært slik de siste dagene. Har vært mye kvalm og hatt B12 mangel tidligere i svangerskapet. Men har fått sprøyter og kvalmen har gitt seg for flere uker siden, så nå er jeg i full jobb igjen, har satt igang med trening igjen og full fres....så kommer dette...er det noen andre som har opplevd å plutselig bli stuptrøtt sånn midt i svangerskapet? Hører ikke det til 1. trimester?? Måtte bare surke litt....nå går jeg å legger meg..:-D
hennipenni Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er også ca halvveis nå, og begynner å bli ganske trøtt igjen merker jeg. Så du er ikke alene! Selv om jeg sover til kl 10 på morningen så må jeg hvile middag, og er fremdeles stuptrøtt når klokka er 11 på kvelden. Og orker kun å gjøre det jeg må. Håper det går over, slitsomt å være så trøtt hele tiden, og føler meg som en slask som bare ligger på sofaen omtrent hele dagen.
tutster Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Da er vi 3...18 uker og helt kaputt...ikke vært sånn før nå..sovner plutselig sittende i stolen...:/
Elsa88 Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er snart 18 uker og har vært plaget med trøtthet siden jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg blir ikke kvitt trøttheten og begynner å bli lei...
Sarabi* Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Jeg blir også med i klubben... Jeg er 15 uker og er så trøtt som jeg ikke skulle tro var mulig.. Sover først 7 timer om natta. Sender ungene på skolen og stuper i seng igjen. Helt sjanseløst å være våken en hel dag. Skulle så gjerne hatt bittelitt mer energi....
Barn 4 :) Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 zzzzzzzz....godt og sove hehe... har vert trøtt heile svangerskapet og de blir vel ikkje bedre te lenger enn kjeme heller vil eg tru
Gjest Shanti ♥ Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 18+4 og sovner dønn på sofaen omtrent annenhver ettermiddag. Er visst en liten passasjer som trenger energi
bomsa Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2012 Er dessverre godt å høre jeg ikke er alene..:-S Alt som er normalt er bra, tenker jeg. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå