Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Hvor vanlig er det egentlig å ha sex med legen sin? Trodde det var mest fantasier, men jeg blir helt sprengt bare jeg får av meg buksa ved underlivsundersøkelse. Min lege er bare driiitdeilig, og tydeligvis liker han meg også, for ved de siste legebesøkene har vi hatt sex der i gynekologstolen. Flere som har vært borti lignende?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke vanlig, men det har skjedd. Konsekvensen for legen blir at han mister legelisensen midlertidig eller for godt om det blir oppdaget.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Tror nok det er mer uvanlig enn vanlig altså. Legen mister jo selvsagt retten sin til å praktistere som lege, men det er kanskje ikke så viktig?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Helt normalt. Legen min og jeg har også vill sex i gynekologstolen. Av og til inviterer vi inn legesekretæren slik at hun kan suge kuken hans hard før han knuller meg, også setter hun seg over ansiktet mitt så jeg kan slikke henne mens legen knuller meg hardt med den digre kjeppen sin. Mmmmmm......
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Ja, er det noen som IKKE har sex med legen sin her??
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Huff så kjedelig jeg er som har ei dame da Går jo glipp av hele moroa forstår jeg
Appelsindyret Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har ikke sex med min lege! Heller ikke tannlege! Eller noen andre enn min samboer!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har ikke sex med fastlegen min, men en annen lege:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Skulle ønske jeg hadde hatt det.. har alltid vært en fantasi, og en lege jeg hadde før var så kjekk at jeg rødma når jeg var der.. hehe
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 Ikke legen ho er ei dame, jeg er hetro og æsj.. Men jeg har sugd en politimann på jobb i politibilen sin (helt 100% sant)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 jeg har bare hatt sex med legen min i fantasien en kammerat av meg ble sammen legen sin, men nå er det slutt og han hater leger... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå