Gå til innhold

Noen som har hatt sex med legen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det egentlig å ha sex med legen sin? Trodde det var mest fantasier, men jeg blir helt sprengt bare jeg får av meg buksa ved underlivsundersøkelse. Min lege er bare driiitdeilig, og tydeligvis liker han meg også, for ved de siste legebesøkene har vi hatt sex der i gynekologstolen. Flere som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig, men det har skjedd. Konsekvensen for legen blir at han mister legelisensen midlertidig eller for godt om det blir oppdaget.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tror nok det er mer uvanlig enn vanlig altså. Legen mister jo selvsagt retten sin til å praktistere som lege, men det er kanskje ikke så viktig?

Skrevet

Dagens lille skitne fantasi;-)

Skrevet

Ikke legen, men tannlegen min :-)

Skrevet

Helt normalt. Legen min og jeg har også vill sex i gynekologstolen. Av og til inviterer vi inn legesekretæren slik at hun kan suge kuken hans hard før han knuller meg, også setter hun seg over ansiktet mitt så jeg kan slikke henne mens legen knuller meg hardt med den digre kjeppen sin. Mmmmmm......

Skrevet

Ja, er det noen som IKKE har sex med legen sin her??

Skrevet

Huff så kjedelig jeg er som har ei dame da :( Går jo glipp av hele moroa forstår jeg :o

Skrevet

Jeg har ikke sex med min lege! Heller ikke tannlege! Eller noen andre enn min samboer!

Skrevet

Jeg har ikke sex med fastlegen min, men en annen lege:)

Skrevet

Men er ikke det å betale for sex det da? :P

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde hatt det.. har alltid vært en fantasi, og en lege jeg hadde før var så kjekk at jeg rødma når jeg var der.. hehe

Skrevet

Ikke legen ho er ei dame, jeg er hetro og æsj.. Men jeg har sugd en politimann på jobb i politibilen sin (helt 100% sant)

Skrevet

jeg har bare hatt sex med legen min i fantasien :D

en kammerat av meg ble sammen legen sin, men nå er det slutt og han hater leger... hehe

Skrevet

Haha, her var det noen troll ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...