Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg fikk mensen igjen etter graviditet for noen mnd siden. Hadde sex med en jeg dater i Mars (siste dagen av mensen) vi brukte da ikke beskyttelse og jeg gikk ikke på piller, men tok angre pille dagen etterpå. I april fikk jeg mensen som vanlig og begynte på piller igjen. Har gått på p-piller siden og da hoppet over mensen. Men for noen dager siden har jeg begynt å få blødninger ca kl 15 hver dag og var noen timer...helt rart. Skjønner ikke hvorfor det kommer på samme tid og at det ikke er noen blødning hverken før eller etter ca. Noen som har opplevd noen lignende? Kanskje jeg også bør ta en graviditetstest og...huff kan ikke være gravid nå..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå